DebjeDuif Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Ik neem zeker wat mee, ben alleen nog aan het broeden wat het gaat worden en hoe dat veilig aankomt in zelhem! Quote “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Opeens lees ik deze topictitel en bedenk dat het voor nieuwelingen verwarrend kan zijn... ? Want: Wie en wat neem je mee ... (niet voor Jorieke) ... zou kunnen betekenen dat je dus niet iets voor Jorieke meeneemt ipv dat het betekent: (Jorieke mag dit topic niet lezen)... Zou kunnen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst: 27 augustus 2013 @Erny, nu duidelijker ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Appelvrouw - jam voor op brood..aalbessen of pruimenjam... of ÉN pompoensoep.dus... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Ik besef dat een mens niet op bonbons kan leven ( ik wél trouwens ) dus ik moet nog wat verzinnen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cupcakeje Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 maak je de bonbons zelf bit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 Ehm ... daar heb ik inderdaad wel ooit eens een cursus voor gevolgd ja. Inderdaad. Maar nee dus, dat ga ik niet doen nee. Kan eventueel een trifle maken ? Als iemand dat lekker vindt ? Zal ik er niet te veel drank in doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 27 augustus 2013 Share Geplaatst: 27 augustus 2013 O ja graag!! Ik ben gek op trifle...(heerlijk, met drank )Ik heb nog wel een pot originele custard staan..kan ik nog wel 50 trifles meemaken. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cupcakeje Geplaatst: 28 augustus 2013 Share Geplaatst: 28 augustus 2013 hahah jammer bit! had nou wel is met iemand willen praten die zelf zijn bonbons maakt schijn tot nu toe de enige te zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 28 augustus 2013 Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Nou, Cupcakeje, je mag er wel met mij over praten. Ik maak maar een soort, maar wil wel meer leren maken! Heb wel een leuk boek gekregen met een leuk malletje enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 28 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst: 28 augustus 2013 @ Jootje, Ik ben vandaag via pb met Cupcakje over zelf bonbons maken begonnen maar, anders moeten we maar een draadje aanmaken En NEE niet nog een workshop op de aanstaande MTFD. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cupcakeje Geplaatst: 28 augustus 2013 Share Geplaatst: 28 augustus 2013 hahahah als mensen echt heel graag een workshop bonbons maken willen dan wil ik die wel geven hoef jij het niet te doen stan alleen ik weet nog niet zeker of ik kom ( daarom heb ik mij ook nog niet opgegeven om eten mee te nemen, wil niet dat jullie er voor niks rekening mee houden) Jullie nog wel wat ik meeneem als ik het zeker weet of ik kom. Ben nog druk bezig met mijn vriend overhalen, elke dag even roepen die moestuin forum dag klinkt wel leuk he moet toch een keer werken Ow en nog bedankt voor de hulp met de eetbare bloemen heb ik zeker wat aan! Zodra ik het heb uitgeprobeerd laat ik het hier zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FM09 Geplaatst: 3 september 2013 Share Geplaatst: 3 september 2013 Ik kom ook naar de moestuinforumdag. Voor Jorieke neem ik azijn mee, en verder een doosje theezakjes voor ons allemaal (zou Jorieke een waterkoker hebben?). Ik was van plan een pompoentaart te bakken, voor het 'herfst-gevoel' (heel toepasselijk, want de MTFD is op de eerste dag van de herfst ) en wat zelfgebakken brood zit er ook nog wel in (wat voor brood weet ik nog niet, ik bedenk nog wel wat leuks). Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Share Geplaatst: 3 september 2013 Ik pas de lijst aan Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 5 september 2013 Share Geplaatst: 5 september 2013 Ik vind dat er nog maar weinig opgegeven is voor Jorieke haar voorraadkast..of heb ik het mis? Heeft iedereen goed begrepen dat dat is om Jorieke en Joep te bedanken voor hun gastvrijheid? Zouden we dat er in de eerste pagina nog bij moeten zetten Stan, wat denk jij? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 5 september 2013 Auteur Share Geplaatst: 5 september 2013 @jet, ik heb de tekst even duidelijker gemaakt. Nu maar hopen dat er reactie's gaan komen . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 5 september 2013 Share Geplaatst: 5 september 2013 , 2 liter azijn en nog iets leuks voor Jorieke&Joep staat nog niet in t lijstje op 1e pagina..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 5 september 2013 Auteur Share Geplaatst: 5 september 2013 sorry, Geedee. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 5 september 2013 Share Geplaatst: 5 september 2013 Duidelijk Stan Als het een week voor de MTFD nog niet erg is aangevuld schrijven we de mensen die komen aan met de dringende vraag om iets mee te nemen? Enne, zorgen we voor een vaas voor die bloemen?.... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 5 september 2013 Share Geplaatst: 5 september 2013 Is er misschien bedenkt waar Jorieke en Joep natuurlijk, behoefte aan hebben ???Ik neem liever iets mee wat ze willen hebben dan het zoveelste pak koffie. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 5 september 2013 Auteur Share Geplaatst: 5 september 2013 @Conny, ik heb aan Jorieke tips gevraagd over wat ze nodig hebben/willen hebben. Dat was dus suiker en azijn maar, als je zelf denkt dat je iets anders moet/wil geven ? gewoon doen dan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 6 september 2013 Share Geplaatst: 6 september 2013 Oké Stan,Dan ga ik eens brainstormen van het weekend. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aardpeer Geplaatst: 6 september 2013 Share Geplaatst: 6 september 2013 Zelf weet ik nog niet zeker of ik kan komen, heb me dus ook niet opgegeven. Dit voorjaar heb ik o.a.wel een pak koffie meegenomen , zo van dat blijft heel lang goed , en met een hoeveelheid koffie kan je weer een (half) jaar vooruit . Ik zie Jorieke zelf geen koffie plantage aanleggen ☺Iets originelers wat ze goed kunnen gebruiken is natuurlijk wel zo leuk. Als wij gasten hebben ben ik altijd heel blij met helpende handen. Met z'n allen een stuk tuin onkruid vrij maken, hout hakken? Ik noem maar wat.Of met meerdere mensen wat bij elkaar leggen en een fruit- of notenboom kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Share Geplaatst: 6 september 2013 Dat van zo'n fruitboompje zijn we al naar op zoek. In haar lijst vraagt ze een bepaalde perzik en daar is nog geen reactie op. Dus komt op 50 cent tot 1 euro p.p. als iedereen mee doet ?Dan ben je dus buiten : koffie/pindakaas/suiker/azijn en dat soort producten, 1 bloem en 50 ct tot 1 euro minder rijk maar, heb je wel een leuke dag voor.(buiten je reiskosten en wat je mee neemt voor op de dag zelf te eten of drinken e.d. ) Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.