Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoe een afbeelding toevoegen (nieuwe methode)

snekermoestuin

Aanbevolen berichten

Internet Explorer 10 werkt hier zonder problemen. Welke versie van Internet explorer gebruiken jullie?

Voor als je het niet weet, deze site weet het wel: http://www.whatbrowser.org/

Ik weet het niet, geen idee waar ik het kan opzoeken, maar ik weet wel heel zekerdat het zeker geen versie 10 is, maar een oudere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel! Ik ga even kijken of ik het in IE 8 en lager werkent krijg. Daarnaast kan ik je adviseren om te upgraden naar een nieuwe browser. IE 8 en lager zijn namelijk onveilig. Dit kan naar een nieuwe versie van Internet Explorer, maar ook naar Google Chrome of Firefox. Dit zijn (gratis) programma's van concurrenten waarbij de meeste sites vlotter en beter draaien. Maar, alsnog, in IE 8 gaat moestuinforum ook gewoon weer werken.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast kan ik je adviseren om te upgraden naar een nieuwe browser.
Even off topic:

Ik doe bijna alles met Firefox, maar sommige dingen willen niet, dus dan gebruik ik IE8 (bv. sommige kranten digitaal lezen).

Nu is mijn laptoptje al bijna 8 jaar oud en ik vraag me af of die IE 10 nog wel aan kan én of dat veel ruimte vraagt op de harde schijf (40 GB ).

aangepast door Gast

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder heb ik nog een computer voor je in de aanbieding...

Haha, nee hoor: ik vind het wel een sport om te kijken hoe lang hij het nog volhoudt. En als hij de geest geeft dan koop ik het nieuwste van het nieuwste.

Maar bedankt voor het aanbod

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrome is lekker licht! Kan het iedereen aanbevelen Het is voor webprogrammeurs erg lastig om alles perfect te krijgen in alle browsers. Ik heb hier het probleem dat ik geen windows-computer heb dus ik windows moet installeren en daaroverheen windows 8 moet installeren om het te kunnen fixen; het duurt daarom iets langer voordat het gerepareerd is

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chrome is lekker licht! Kan het iedereen aanbevelen

Maar Chrome is van Google en die neemt het niet zo nauw met de privacy.

Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten en je kunt er lang over doorpraten, maar het is wel iets om er even bij te vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Chrome is van Google en die neemt het niet zo nauw met de privacy.

Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten en je kunt er lang over doorpraten, maar het is wel iets om er even bij te vertellen

@Speets, zeg er dan ook even bij dat je er zelf best nog wat aan kan doen om je privacy bij Chrome en klonen er van te beschermen. Door deze anders in te stellen.(En I.E. is ook niet zalig hoor)

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later ...

hallo, wegens nieuwe pc nu een probleempje met het opladen van foto's op het forum in Win8 + google Chrome... de inhoud van het "blok" in kwestie komt niet te voorschijn ( geen knop om foto's toe te voegen ). Win 7 premium + Chrome geeft dat probleem niet, ook na wat wachten komt er niets te voorschijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg foto's onder I.E. er niet op vanaf vandaag. Hebben meer mensen daar last van ?

Edit: In dit topic is het wel gelukt en heb ik dus e.e.a maar geknipt en geplakt naar mijn blog(daar krijg ik ze er buiten knippen en plakken dus niet in(raar maar waar))

@Greetje dank voor het wakkerschudden.

aangepast door Gast

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bee,

Maak je gebruik van de standaard google chrome versie of eentje in speciale modus?

Het gehele blok verschijnt niet?

inderdaad, ik heb enkel de omlijsting en verder niets, screenshot lukt ook al niet ( kan het veld in kwestie niet selecteren ) maar dit :"FOTO'S TOEVOEGEN AAN UW BERICHT" is het enige wat ik zie en daaronder enkel een leeg kader...

Ik gebruik geen speciale versie van Chrome bij mijn weten, het is trouwens ook enkel de combinatie van WIN8 en Chrome, ik heb nog een andere PC waar een oudere versie op staat van Windows en daar gaat het perfect met Chrome ( heb daar het even getest en daar is de inhoud van het kader wel zichtbaar en bruikbaar )

EDIT : dus alles wat grijs is in jouw screenshot is niet te zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...