Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aan mijn ouders die vandaag weer kwamen helpen in de tuin en in de velden:

IMG_4617.jpg

Verder ook bottenbouillon, een doos eieren, zelfgemaakte Tzatziki, en ik maak nu al een tijd een flinke pan eten voor als ze komen. Van een flinke lasagne tot een pilaf of iets anders. En daar krijgen ze dan wat van mee om zelf thuis weer op te warmen en dan dus lekker makkelijk te eten. Met als bonus dat wij dan dus eind van de dag ook niet meer hoeven te koken want er staat al een grote pan klaar! Vries ik nog wat van in ook :thumbup:

• Like 3
Geplaatst:

Drie verschillende soorten courgettes aan mijn collega. Die kreeg vorig jaar ook al uit de kluiten gewassen costata romanesco (die is ook groot nog lekker 😀), dus ik weet dat ze het wel lust. 

Geplaatst:

Sperziebonen aan mijn ouders. Ze staan vlakbij op een camping, ik ging vanavond even bij ze op de koffie en vroeg of ze ook een maaltje wilden. 

• Like 1
Geplaatst:

Verjaardagscadeautje voor morgen vast verzameld. Ik denk dat het wel in de smaak gaat vallen. 

PXL_20230818_173434121.thumb.jpg.54ffba882550fb337653524482c97c9b.jpg

Verder nog een bak bonen aan de buren gegeven :)

• Like 5
Geplaatst:

Die lange is de Cobra, daarvan viste ik een paar zaden uit de biozadendoos. Het is er eentje die ik volgend jaar ook weer wil kweken, hij produceert veel en lang en is erg lekker. 

• Like 1
Geplaatst:
22 uren geleden, Arja zei:

Die lange is de Cobra,

Ik heb dit jaar ook Cobra gezet (uit een gekocht pakje) maar ben er juist helemaal niet zo blij mee. Ik had ze gekocht omdat er even geen Neckarkoningin was, maar ik vind ze juist tegenvallen. Nou ja, misschien door andere grond, ander weer. Mooi dat ze het bij jou wel goed doen 👍

Geplaatst:

3 courgettes, wat tomaatjes en cucamelon kunnen slijten aan mijn schoonmoeder. Ze is zo ontzettend dankbaar en ik vind het fijn om wat te kunnen delen  als we elkaar een keertje zien. (de schoonouders wonen niet om de hoek)

• Like 2
Geplaatst:

2 komkommers aan de dame van wie mochten zitten op het vliegveld. Ze stuurde haar man weg om een rondje te lopen en zo kon ik naast de jongste zitten. Hoppaaaa. Zo regel je dat. Ga jij maar een rondje lopen. Is goed voor je
Ik hou van dat soort regeltantes. Ik had een tas vol komkommers, want dat knaagt altijd zo lekker weg en zeker op een reisdag. Dus daar kreeg ze er 2 van.

• Like 1
Geplaatst:
7 uren geleden, Jorieke123 zei:

weggegeven

Aan ons! Heerlijk heerlijk heerlijk..

teruggegeven Groesbeekse honing, een beetje kruidenthee en Provençaalse kruiden van eigen makelij.

• Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...