acpronk Geplaatst: 12 augustus 2023 Geplaatst: 12 augustus 2023 2* peruaanse postelein, 2* onsterfelijkheidskruid, takjes bergbasilicum om zelf te wortelen en nog meer takjes Tradescantia zebrina (kamerplant) aan een langskomende vriend gegeven. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 13 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2023 Aan mijn ouders die vandaag weer kwamen helpen in de tuin en in de velden: Verder ook bottenbouillon, een doos eieren, zelfgemaakte Tzatziki, en ik maak nu al een tijd een flinke pan eten voor als ze komen. Van een flinke lasagne tot een pilaf of iets anders. En daar krijgen ze dan wat van mee om zelf thuis weer op te warmen en dan dus lekker makkelijk te eten. Met als bonus dat wij dan dus eind van de dag ook niet meer hoeven te koken want er staat al een grote pan klaar! Vries ik nog wat van in ook 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
marcelru Geplaatst: 14 augustus 2023 Geplaatst: 14 augustus 2023 (aangepast) Oculatiehout van 6 Nederlandse kersenrassen aan een geinteresseerde fruitliefhebber uit de Kempen. 14 augustus 2023 aangepast door marcelru Quote
Lia56 Geplaatst: 14 augustus 2023 Geplaatst: 14 augustus 2023 Gele tomaten, paprika's en pepers aan de buren Quote
Vastone Geplaatst: 14 augustus 2023 Geplaatst: 14 augustus 2023 Een bosje bloemen voor moeder. 3 Quote
Arja Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Sperziebonen. Bij mijn buurvrouw was bijna alles door slakken opgegeten, en ik heb nogal veel. 3 Quote
Goudsbloempje2 Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Komkommers, komkommers, komkommers. Zelfs de meeste ontvangers hebben er ondertussen genoeg van… … en vijgen aan de buren 2 Quote
bonnie f Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Aardappelen, komkommer en courgettes. Aan buren. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
woldistel Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 Drie verschillende soorten courgettes aan mijn collega. Die kreeg vorig jaar ook al uit de kluiten gewassen costata romanesco (die is ook groot nog lekker 😀), dus ik weet dat ze het wel lust. Quote
Arja Geplaatst: 17 augustus 2023 Geplaatst: 17 augustus 2023 Sperziebonen aan mijn ouders. Ze staan vlakbij op een camping, ik ging vanavond even bij ze op de koffie en vroeg of ze ook een maaltje wilden. 1 Quote
Arja Geplaatst: 18 augustus 2023 Geplaatst: 18 augustus 2023 Verjaardagscadeautje voor morgen vast verzameld. Ik denk dat het wel in de smaak gaat vallen. Verder nog een bak bonen aan de buren gegeven 5 Quote
Vastone Geplaatst: 18 augustus 2023 Geplaatst: 18 augustus 2023 Ziet er uit als een prachtig (verjaardag) pakket! Quote
jootje Geplaatst: 18 augustus 2023 Geplaatst: 18 augustus 2023 Das een top cadeau! lekker kleurrijk! wat een mooie lange bonen ook! Quote
Arja Geplaatst: 18 augustus 2023 Geplaatst: 18 augustus 2023 Die lange is de Cobra, daarvan viste ik een paar zaden uit de biozadendoos. Het is er eentje die ik volgend jaar ook weer wil kweken, hij produceert veel en lang en is erg lekker. 1 Quote
Arja Geplaatst: 19 augustus 2023 Geplaatst: 19 augustus 2023 Eh er kwam ook nog snijbiet en knoflook en zelfgemaakte mosterd bij. 🙃 Quote
woldistel Geplaatst: 19 augustus 2023 Geplaatst: 19 augustus 2023 22 uren geleden, Arja zei: Die lange is de Cobra, Ik heb dit jaar ook Cobra gezet (uit een gekocht pakje) maar ben er juist helemaal niet zo blij mee. Ik had ze gekocht omdat er even geen Neckarkoningin was, maar ik vind ze juist tegenvallen. Nou ja, misschien door andere grond, ander weer. Mooi dat ze het bij jou wel goed doen 👍 Quote
mus Geplaatst: 20 augustus 2023 Geplaatst: 20 augustus 2023 3 courgettes, wat tomaatjes en cucamelon kunnen slijten aan mijn schoonmoeder. Ze is zo ontzettend dankbaar en ik vind het fijn om wat te kunnen delen als we elkaar een keertje zien. (de schoonouders wonen niet om de hoek) 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 20 augustus 2023 Geplaatst: 20 augustus 2023 Meloenen en tomaten aan div buren.. 1 Quote
Adrielle Geplaatst: 21 augustus 2023 Geplaatst: 21 augustus 2023 Een grote bak gemixte tomaten, muismeloen en aubergines aan de visite. Heeft onze koelkast weer wat ruimte haha Quote
Arja Geplaatst: 22 augustus 2023 Geplaatst: 22 augustus 2023 Voor een vriendin een tasje met bonen peper paprika knoflook jam courgette bleekselderij snijbiet. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 25 augustus 2023 Geplaatst: 25 augustus 2023 2 komkommers aan de dame van wie mochten zitten op het vliegveld. Ze stuurde haar man weg om een rondje te lopen en zo kon ik naast de jongste zitten. Hoppaaaa. Zo regel je dat. Ga jij maar een rondje lopen. Is goed voor je Ik hou van dat soort regeltantes. Ik had een tas vol komkommers, want dat knaagt altijd zo lekker weg en zeker op een reisdag. Dus daar kreeg ze er 2 van. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2023 Ik heb komkommertjes, aardig wat tomaten, wat paprika's en flessen passata weggegeven 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 25 augustus 2023 Geplaatst: 25 augustus 2023 7 uren geleden, Jorieke123 zei: weggegeven Aan ons! Heerlijk heerlijk heerlijk.. teruggegeven Groesbeekse honing, een beetje kruidenthee en Provençaalse kruiden van eigen makelij. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.