Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

8 tomatenplanten en een heleboel verschillende zaden aan een contactpersoon bij een locatie voor statushouders. Zij had bij mijn moeder laten vallen dat een aantal statushouders had aangegeven als dagbesteding graag groenten wilden telen, de ruimte er was maar geen zaden beschikbaar waren.. Dat was zo snel geregeld! 

• Like 3
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Stuk of 10 spontane zelfzaaitomaten uitgestoken uit de kas en gedoneerd aan de buuv die een overactieve tuinoppas had en alles anderhalveweek had verzopen. Zo sneu :-(

Ridderspoor zaailingen teruggekregen. Blij mee!

• Like 2
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Eitjes 2 x en 2 x een fles vlierbloesemlimonadesiroop. Vanavond ook weer een fles, maar dan een kleintje. Gaat weer heel hard met de flessen.

Geplaatst:

German stiffneck knoflook aan een van de tuinburen. Haar man mag geen knoflook, dus zelf kweekt ze het niet maar zij en haar dochter lusten het wel erg graag. Verse knoflook voor pesto voor in de diepvries 😀

• Like 1
Geplaatst:

Een flinke pan risotto met venkel en doperwtjes uit de tuin en een potje kamille thee ook uit de tuin aan mijn zus meegegeven. 

• Like 2
Geplaatst:

Twee venkel, twee courgettes, 6 eitjes, potje kamille thee, potje gedroogde oregano en een klein bosje bloemen aan m'n zwager en schoonzus. 

20230627_183653.thumb.jpg.99cd2777d586f5b548dfc5cf43641ca9.jpg

• Like 3
Geplaatst:

Moeders was ook erg verguld met de bos bloemen e.d. Van iemand anders in de famielie nog meer rabarber, ijsbergsla en nieuwe aardappelen gehad, dus ze komt de week wel weer door zo. Ik had haar eerder ook al eens wat tomatenplanten meegenomen en die beginnen ook al vrucht te geven.

• Like 2
Geplaatst:

M'n schoonmoeder heeft een bos bloemen in de tuin geplukt en heb ik ook nog twee courgettes meegegeven. 

M'n zwager ging  ook naar huis met een Courgette. En mn zus bracht een paar lege eierdozen en ging weer naar huis met een gevuld doosje met eieren. 

• Like 1
Geplaatst:

Wat kan iedereen al rijkelijk uitdelen. Verder dan eitjes kom ik niet hoor.

Edit: nou misschien wel:
Peterselie uitgeschept en sla plantjes. Een zak vol met sla en een bos geurige bloemen met een pot vol met eitjes. Had de pot vol met soep gehad. Mag nooit leeg terug, dus gevuld met de eieren

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...