Flup Geplaatst: 28 juni 2022 Geplaatst: 28 juni 2022 Heel veel stekjes van diverse planten. Heb veel oud zaadgoed gezaaid (extra dik ivm de kiemkracht die dan minder is), maar als alles opkomt is dat natuurlijk wel wat lastig. Dus ik had veel te veel boerenkool, basilicum, ui en nieuw-zeelandse spinazie voor in mijn tuin. Dus daar heb ik flink wat van weggegeven. Heel suf dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Normaal geef ik veel aan de buren, maar die tuinieren nu niet meer ivm hun leeftijd. Maar gelukkig heb ik genoeg andere moestuinierders in mijn kennissen- en vriendenkring hier. 4 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 juli 2022 Auteur Geplaatst: 29 juli 2022 Een doosje eieren, tomaten, 2 puntpaprika's, een flinke hand pronkbonen, aardappels, en wat potjes inmaak. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Plotiemoos Geplaatst: 31 juli 2022 Geplaatst: 31 juli 2022 Vandaag mijn moeder wat camillio aardappelen gegeven, tevens wat knoflook en komkommer. Quote
Mellie Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 Heel veel planten aan mijn zwager die een nieuw huis gaat betrekken met lege tuin. 4 x pepermuntsoorten6 x rode besWaterkersAppelboom AgastacheDahlia bishops childrenPakchoi AkeleiEn nog zo veel meer dat het wel genoeg is met typen het was een kofferbak vol in elk geval. 2 Quote
aalterse-willy Geplaatst: 19 augustus 2022 Geplaatst: 19 augustus 2022 Wat we teveel hebben en de familie of vrienden-geburen willen het niet leggen we aan de straat. 2 Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 21 augustus 2022 Geplaatst: 21 augustus 2022 Vrijdagnamiddag heb ik de volledige oogst met de kuisvrouw meegegeven. Die mensen kunnen het goed gebruiken. Verder mochten hun kinderen de frambozen kaal plukken en ik heb ze nog een paar kilo druiven afgeknipt ook. Smullen dat ze deden, mooi om zien. En er zijn véél mensen die moeilijk rond komen. 4 Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 21 augustus 2022 Geplaatst: 21 augustus 2022 Vandaag al de appelen geplukt, rijp of niet. De mieren vreten er teveel gaten in, een kwart is aangevreten en ik heb er zeker al twintig kilo weg gegeven voor compote die afgevallen waren en waar ook weer mieren in zaten. Ken mensen die heel content zullen zijn. 2 Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Arja Geplaatst: 27 augustus 2022 Geplaatst: 27 augustus 2022 Twee hete ieniemienie pepertjes aan mijn vader gegeven, hij gaat ze in de kas kweken, leuk want dan kan ik vergelijken met mijn planten buiten. Quote
Lia56 Geplaatst: 27 augustus 2022 Geplaatst: 27 augustus 2022 Peren.... de wespen doen zich anders tegoed aan deze vruchten,... dus wat er zat geplukt en gegeven om in te maken Quote
HuubvG Geplaatst: 28 augustus 2022 Geplaatst: 28 augustus 2022 Vijf jaar geleden gekregen voor mijn nieuwe woning: een rode keukenmixer. Afgelopen week de broodbakmachine aangeschaft, waardoor de mixer overbodig is geworden en zelfs een beetje in de weg staat, zoals je op de foto ziet. Vandaag weggegeven - liever gezegd: teruggegeven - aan de gever van toen. 3 Quote
speets Geplaatst: 2 september 2022 Geplaatst: 2 september 2022 Vandaag de zoveelste zak tomaten weggegeven. Of liever gezegd geruild tegen flagstones 2 Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jorieke123 Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Geplaatst: 2 september 2022 2 van dit soort dozen (niet op de foto: appelmoesappels en eieren) 4 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 2 september 2022 Geplaatst: 2 september 2022 Lijkt we een groentepakketje. Die tomaat is de naam iets met Sweet? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 2 september 2022 Auteur Geplaatst: 2 september 2022 Die roze grotere tomaten? Dat zijn Rose de Berne of Aunt Ginny (van Mellie gekregen) ik weet het niet zeker want die zijn allebei roze. Op deze foto zijn ze wat flets, in het echt zijn ze mooier. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 2 september 2022 Geplaatst: 2 september 2022 Als je ze van mij hebt gehad, zijn het aunt Ginny’s En heel mooi pakket Heerlijk als je zo kunt uitdelen. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 2 september 2022 Geplaatst: 2 september 2022 Alle druiven in de kas geplukt en weggegeven. Anders hingen ze maar te rotten als wij op reis zijn. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jeanne heijmans Geplaatst: 7 september 2022 Geplaatst: 7 september 2022 Druiven,witte,en spinazie,tomaatjes,en pepers,alles aan mijn schoondochter. Quote
mus Geplaatst: 8 september 2022 Geplaatst: 8 september 2022 Frambozen en tomaatjes aan mijn schoonmoeder, die in de vakantie op onze parkietjes komt passen. Quote
jootje Geplaatst: 11 september 2022 Geplaatst: 11 september 2022 7 courgettes!, had er nu zoooveel. dus..in kratje voor het huis gezet. berichtje op facebook gezet, gratis af te halen. en dat gebeurt dus! Leuk! 4 Quote
Swa Geplaatst: 11 september 2022 Geplaatst: 11 september 2022 Rode biet, geel honingmeloentje, tomaatjes, pepers, potje met stekjes gembermunt en potje rode salie. Vergeten patatjes mee te geven.... Quote
Lia56 Geplaatst: 13 september 2022 Geplaatst: 13 september 2022 Pepers en tomatensaus aan diverse buren Quote
Arja Geplaatst: 13 september 2022 Geplaatst: 13 september 2022 Sambal aan schoonfamilie. En weer mee terug genomen want te heet 😄 3 Quote
jootje Geplaatst: 14 september 2022 Geplaatst: 14 september 2022 Arja…..was toch watjes sambal? 😂🌶 Quote
Arja Geplaatst: 14 september 2022 Geplaatst: 14 september 2022 (aangepast) Watjes heb je in verschillende gradaties 😆 Vandaag potje jam aan vriendin gegeven, ze was helemaal blij. 14 september 2022 aangepast door Arja Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.