Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heel veel stekjes van diverse planten. Heb veel oud zaadgoed gezaaid (extra dik ivm de kiemkracht die dan minder is), maar als alles opkomt is dat natuurlijk wel wat lastig. Dus ik had veel te veel boerenkool, basilicum, ui en nieuw-zeelandse spinazie voor in mijn tuin. Dus daar heb ik flink wat van weggegeven. Heel suf dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Normaal geef ik veel aan de buren, maar die tuinieren nu niet meer ivm hun leeftijd. Maar gelukkig heb ik genoeg andere moestuinierders in mijn kennissen- en vriendenkring hier.

• Like 4
  • 1 maand later ...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Heel veel planten aan mijn zwager die een nieuw huis gaat betrekken met lege tuin.
4 x pepermuntsoorten
6 x rode bes
Waterkers
Appelboom
Agastache
Dahlia bishops children
Pakchoi
Akelei
En nog zo veel meer dat het wel genoeg is met typen het was een kofferbak vol in elk geval.

• Like 2
Geplaatst:

Vrijdagnamiddag heb ik de volledige oogst met de kuisvrouw meegegeven.

Die mensen kunnen het goed gebruiken.

Verder mochten hun kinderen de frambozen kaal plukken en ik heb ze nog een paar kilo druiven afgeknipt ook.

Smullen dat ze deden, mooi om zien.

En er zijn véél mensen die moeilijk rond komen. 

• Like 4

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Vandaag al de appelen geplukt, rijp of niet.

De mieren vreten er teveel gaten in, een kwart is aangevreten en ik heb er zeker al twintig kilo weg gegeven voor compote die afgevallen waren en waar ook weer mieren in zaten.

Ken mensen die heel content zullen zijn.

20220821_162534.jpg

20220821_162622.jpg

• Like 2

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Twee hete ieniemienie pepertjes aan mijn vader gegeven, hij gaat ze in de kas kweken, leuk want dan kan ik vergelijken met mijn planten buiten.

Geplaatst:

Vijf jaar geleden gekregen voor mijn nieuwe woning: een rode keukenmixer.

Afgelopen week de broodbakmachine aangeschaft, waardoor de mixer overbodig is geworden en zelfs een beetje in de weg staat, zoals je op de foto ziet.

m.jpg

Vandaag weggegeven - liever gezegd: teruggegeven - aan de gever van toen.

• Like 3
Geplaatst:

Vandaag de zoveelste zak tomaten weggegeven. Of liever gezegd geruild tegen flagstones :-)

• Like 2

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Rode biet, geel honingmeloentje, tomaatjes, pepers, potje met stekjes gembermunt en potje rode salie. Vergeten patatjes mee te geven....

Geplaatst: (aangepast)

Watjes heb je in verschillende gradaties 😆

Vandaag potje jam aan vriendin gegeven, ze was helemaal blij.

aangepast door Arja

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...