Ga naar inhoud

Augurk plant, hoe groot worden die?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand misschien een foto van een volmaakt gegroeide augurk plant?

Ik heb al op google gezocht maar kan niet echt een duidelijk beeld krijgen hoe groot het wordt.

Dit zou ik graag willen weten zodat ik weet of ik hem in de volle grond ga zetten of in de pot

Geplaatst:

1 van de 4 augurken plantjes van me staat nu in volle grond. Nu nog even bedenken of ik de ander er ook bij zet of dat ik er 3 in de voortuin zet (de eerste staat in de achtertuin). Ik hoorde van tuinieren.nl dat ze zo'n 50 cm worden

Geplaatst:

ow nou ja hij leek erop hahhahaa.

Maar goed ik heb er nu 1 in de volle grond gezet. Zal er regelmatig foto's van maken voor als er ooit iemand is die het zich ook afvraagt

Hij staat er wel iets wat zielig bij maar hopelijk trekt ie nog wat bij en anders heb ik er nog 2 in de reserve staan

Geplaatst:

Vorig seizoen twee in een pot gezet, is niks geworden. Mijn vriendin had het seizoen daarvoor twee planten staan, en belachelijk veel oogst. Dit jaar weer voor gezaaid en vorig seizoen tien plantjes in de volle grond gezet......en nu maar hopen dat ik augurken krijg! Succes, Ilse!

Geplaatst:

Ik had er ook 2 direct in de grond gezaaid. Heeft echt weken geduurd voor er een op kwam. Maar nu begint er een lekker te groeien. De andere wordt niets meer denk ik. Op het pakje stond dat ik ze een halve meter uit elkaar moest zaaien. Ik zal een foto maken als hij groot is

Geplaatst:

Toen ik voor het eerst augurken had was het allemaal een beetje rommelig.

Ik had kippengaas in een soort kubus "gevouwen" en over de plant heen gezet.

De zijden waren zo beetje 20 cm.

Hij klom eerst omhoog en toen die niet meer hoger kon ging die gewoon verder over de grond.

Heb ze nu ook weer maar nu kunnen ze 50 cm omhoog groeien. Heb je denk ik precies genoeg aan hoor!

In search of my father's garden, I found my own.

Geplaatst:

Ik heb ook 2 augurken. Gister nog een paar zaadjes in de grond er bij gestopt. Benieuwd of dat nog wat wordt.

De augurkplantjes blijven wel laag, zullen denk zo'n 40 cm zijn..

De komkommers groeien ze in elk geval ver voorbij.

Gister mijn eerste augurk trouwens geoogst. Wat ik er mee moet weet ik nog niet. Er zitten nu wel veel kleine augurkjes aan de plant dus mss kan ik deze wel zolang bewaren tot de anderen ook geoogst kunnen worden om ze dan in het zuur te zetten.

augurk-332681371758728.jpg

augurk-229991371758752.jpg

augurk-583471371758783.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...