Tekj Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Lijkt wel alsof het enige wat ik ziekte/luisvrij kan houden de sla is. Overal wel iets mee. Zo ook de framboos. Heb er weinig (lees geen) ervaring mee, maar in de volle grond zetten op een zonnige plek lijkt mij dat de plant het wel naar zijn zin heeft. Ik ben een week weggeweest, precies de week dat het weer wat beter was, en nu zit er dit op de framboos. Heb op het web gezocht, daar staat wel iets over oranje dingen, maar ik geloof dat het daar over iets anders gaat? Is het überhaupt luis? Iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen? Quote
Bit Geplaatst: 11 juni 2013 Geplaatst: 11 juni 2013 Gisteren of eergisteren is er net eenzelfde vraag gesteld. Zie dit topic : frambozen-gele-stipjes-op-blad-t9675.html Lijken mij eitjes of kleine gallen. ( Gal kan je ook zien als een soort ei eigenlijk ) Ik zal zo eens wat gaan googlen. edit : Frambozengalmijt ? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.