Ga naar inhoud

Zak met moestuingrond

dennislp

Aanbevolen berichten

Ik heb het ook gebruikt...

Ik heb een pompoen in gewone potgrond verspeend en de andere in moestuin grond. Ze doen het allebei goed

Even zonder gekheid, ik vind de structuur mooi, zit van alles doorheen maar of het zoveel beter is? Geen idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

persoonlijk vind ik het pure nonsens.

Waar teelt een boer in? moestuingrond nop gewone grond die elk jaar bewerkt wordt.

Grond kost niets compost kost niets en paarden poep en koeienpoep kost ook niks.

Je grond hoeft dus niks te kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Behoorlijk prijzig en waarschijnlijk een marketingtruc. Ben benieuwd naar de samenstelling. Overigens zie ik dat de grond ook nog eens biologisch is, maar uit het witte stukje tekst op de voorkant haal ik alleen dat de meststof biologisch is. Er staat zover ik het van het plaatje haal niks over het gebruik van turf of verantwoorde turfwinning. Zou kunnen dat het hem daar in zit, het biologische, maar moestuingrond is mooi inspelen op de moestuinhype.

folder11211369061069.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...