Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

afb006-(large)26411368812315.jpg

afb008-(large)45601368812322.jpg

We krijgen een nieuwe tuin van de gemeente toegewezen.

Met daar op een nieuw tuinhuisje van 2,5m x 2,5m.

Maar de vloer is van beton.

Nu heb ik nog laminaat te veel, is dit aan te raden om dit te leggen.

Of stel je iets anders voor?

Van welk hout maak je ramen voor de platte bak?

Het glas heb ik nog maar het hout is versleten.

Dank bij voorbaat,

JP

Geplaatst:

Een vloer van beton is toch prima? Kun je goed schoonvegen, kun je nog eens op morsen, kun je op timmeren. Laminaat zou kunnen maar dan moet het wel waterbestendig zijn.

Voor de ramen nemen we hier "krijghout" (alles wat we maar kunnen vinden), als je het luxe wilt doen kun je fsc hardhout nemen maar dan worden ze wel zwaar.

Vuren is lekker licht maar gaat niet zo lang mee tenzij je het heel goed onderhoudt met iets milieuvriendelijks dat niet uitspoelt naar je grond

Geplaatst:

laminaat zou ik ook niet doen, je kan eventueel een tegeltje in leggen, bij mij ligt er eentje uit een gekende bouwmarkt aan 6€/m² ...

Maar zoals al aangegeven, met beton zelf is zeker niets mis als het mooi glad is gemaakt.

Geplaatst:

Het beton kun je verven met betonverf. Dat lijkt mij een prima afwerking. Dan heb je een gladde vloer die goed schoon te maken is en geen betonpoeder afgeeft.

Nog een ongevraagde tip voor het dakje: plaats een dakgoot en een regenton voor het regenwater, maar dat was je vast al van plan...

Geplaatst:

Bedankt voor de tips, zal eerst eens zien wat de beton betreft en anders wordt het schilderen.

Volgens mij is het geen watervaste laminaat dus maar laten.

Wat de tegels betreft hier in Belgie kost alles het dubbele dan bij jullie?

Ik denk dat het hier 6€ per tegel is en niet per m².

Mijn zoon moest 2 metalen kasten hebben voor in de garage.

Bij ons was het per kast 300€ via Nederlands site 150€.

Echt schandalig.

Als je op de foto zie is er al een dakgoot en er staan 5 tonnen van 200 liter klaar.

Toch bedankt voor de tip.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Ik denk niet dat Nederland de helft goedkoper is dan Nederland... Wel moet je goed leren zoeken naar alle prijzen in verschillende winkels

Een ware prutser/beginneling :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...