jomariek Geplaatst: 15 april 2013 Share Geplaatst: 15 april 2013 Mijn naam is Jomariek, woon in het midden van het land en ben dit jaar begonnen om in de achtertuin een paar vierkante meter te spenderen aan een kleine groententuin en aan een evengroot stuk kruidentuin. Ik ben een beginner, dus ik hoop hier veel te leren .Leuk dat er zo'n actief forum is waar iedereen met vragen/opmerkingen terecht kan. Uitwisseling is altijd leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roosmarij Geplaatst: 15 april 2013 Share Geplaatst: 15 april 2013 Welkom Jomariek! Er is hier al heel veel besproken, te vinden via de zoekmogelijkheid rechts bovenin. Zoek op meerdere termen als iets niet meteen werkt. Ik blijf me verbazen over alle onderwerpen die ik elke keer weer vind! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Welkom op het forum! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
snoezel Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Ook namens deze beginneling welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
marijke Geplaatst: 17 april 2013 Share Geplaatst: 17 april 2013 Hartelijk welkom op het forum. Ja, je leert hier echt veel van elkaar. Het is ook echt de moeite waard om 'oude' berichten eens door te lezen.Succes met je tuin Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.