jomariek Geplaatst: 15 april 2013 Share Geplaatst: 15 april 2013 Mijn naam is Jomariek, woon in het midden van het land en ben dit jaar begonnen om in de achtertuin een paar vierkante meter te spenderen aan een kleine groententuin en aan een evengroot stuk kruidentuin. Ik ben een beginner, dus ik hoop hier veel te leren .Leuk dat er zo'n actief forum is waar iedereen met vragen/opmerkingen terecht kan. Uitwisseling is altijd leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
roosmarij Geplaatst: 15 april 2013 Share Geplaatst: 15 april 2013 Welkom Jomariek! Er is hier al heel veel besproken, te vinden via de zoekmogelijkheid rechts bovenin. Zoek op meerdere termen als iets niet meteen werkt. Ik blijf me verbazen over alle onderwerpen die ik elke keer weer vind! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 16 april 2013 Share Geplaatst: 16 april 2013 Welkom op het forum! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...