Helly Geplaatst: 11 april 2013 Share Geplaatst: 11 april 2013 Het lijkt mij eens lekker om zelf ontbijtkoek te maken. Echter, ik weet (nog) niet hoe ik dat moet doen maar er staan vast veel recepten online.Maar ik ben eigenlijk heel benieuwd naar ervaringen van mensen die ze al eens zelfgemaakt hebben. Vragen die bij mij opkomen zijn: worden ze net zo als in de winkel (en net zo lekker)? kun je er verschillende ingrediënten aan toevoegen en welke zijn het lekkerst? is het makkelijk? is het lang houdbaar? Wat mij lekker lijkt zijn die nieuwe gevulde ontbijtkoeken met noten etc.Alvast bedankt voor de antwoorden! Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 11 april 2013 Share Geplaatst: 11 april 2013 Ik heb 39½ jaar geleden een keer een kruidkoek gemaakt, uit een pakje, dus daar heb je niet veel aan en ikzelf ook al niet. Wel een leuk onderwerp om te volgen. Met nootjes, stukjes fruit misschien, sukade, gember, lekker! Dikke lik roomboter erop... Zelfgebakken is toch altijd lekkerder dan uit de winkel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 11 april 2013 Share Geplaatst: 11 april 2013 http://www.vrouwonline.nl/weblog/jannekeph/5590/ontbijtkoekDeze heb ik wel eens gemaakt,lekker,maar smaakt wel anders als de gekochte ontbijtkoek. Hier vinden ze trouwens alles wat zelfgebakken is lekkerder dan uit de winkel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 11 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 11 april 2013 Huub, 39½ jaar geleden Moet ik denken aan een pannetje boven een houten vuurtje? En die lik roomboter, die gaat er hier ook overheen. Heerlijk! Indy, ik zal er eens een kijkje nemen. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.