gerbera Geplaatst: 5 april 2013 Share Geplaatst: 5 april 2013 'morgen alleen,Hier thuis heb ik geen ruimte meer en wil graag mijn tomaten planten in de (koude) kas planten.Is het verstandig? Ik heb het weerbericht voor de volgende 14 dagen gekeken en het zou niet meer vriezen. Overdag zeker niet, ik maak me meer zorgen over de nachten...Tot vorig jaar zette ik mijn tomaten planten na 15 mei buiten maar omdat ik nu een kas heb, dacht ik, misschien mag het eerder? Bedankt voor de tips.GrIlaria Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nick86 Geplaatst: 5 april 2013 Share Geplaatst: 5 april 2013 Het forum bericht voor jou staat je antwoord eigenlijk al. Precies dezelfde vraag voglens mij:D https://www.moestuinforum.nl/afharden-t8532.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gerbera Geplaatst: 5 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 5 april 2013 oooooooohh sorry ik ga zo meteen kijken..BedanktGrilaria Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten