Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mocht iemand nog Wyandotte kriel zoeken

Sandra

Aanbevolen berichten

Goed, dan kijken we ter plekke wel. Geen idee of het mee of tegenvalt qua ruimte. Ik zal ook proberen wat te verzinnen om de plantenstekjes te stapelen, ik heb weinig dichte dozen met deksel. Straks even in 't winkelcentrum kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zelf heb ik nota bene genoeg stapelbare kratten in huis, de 35 ananaskers passen al mooi in één krat en daar kan er dan weer 1 op, of 2. Ik was vergeten dat ik dat alles nog had, dus weer een zorg minder.

Kijken wat Erny nog heeft morgen, we zien wel.

@RvO ik zal zelf de route ook uitprinten, stuur je me je adres even dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kipjes staan bij Remy hihhi ik zit alweer achter mij bureau en ben zo gaar als een dubbeltje oh was het maar weer 7 uur!

De kist wil ik wel graag terug als die toch mee kan ik haal hem bij Remy wel op. Ik wens jullie heel veel plezier morgen en een veilige reis! Denk om de wind die gaat hard morgen..

groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziezo, goedemorgen, ik zal me niet verslapen...

Alles kan vast met gemak mee! De hoedenplank heb ik weggehaald, nu wordt het daar achter in de kofferruimte ook wat warmer.

Een gedeelte van de achterbank kan opgeklapt worden, afhankelijk van hoe breed onze tweede passagier is, een breed stuk óf een smal stuk. Dat scheelt nog meer ruimte en warmte.

Goed ik ga zo inladen, alles behalve plant kan er al in. Straks om 8.30 uur ga ik de auto voorverwarmen, dan de plantjes erin en gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een super plek hebben ze gekregen zeg! Ging het goed met de andere haan?

Nou dat is scharrelen naar hartelust zie ik wel voor Foppe en de meisjes!

Erny bedankt voor de foto's maakt mijn nachtdienst weer goed!!!

groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenacht Sandra

Ai, beide hanen hebben flink gevochten, ik wilde niet tussen komen, zo fel. Ze waren wel tegen elkaar opgewassen was mijn indruk.

Maar einde van de middag leek eea goed gekomen. Twee toompjes in 1 hok, maar geen gevechten meer.

De rest laat ik aan Jorieke & Joep & jou over.

Ik zie je straks wel voor het krat. Stevig bellen hè.

Groet, RvO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh... ik zie dat die mooiste foto hier niet tussenstaat... komt ie...

img259586071364174355.JPG

Toen ik deze fotooz maakte had ik trouwens geen idee dat het jouw kipjes waren. Ik had in de auto alleen wat konten gezien (ze zaten de hele tijd achterstevoren in de kistcompartimentjes) en had helemaal niet door dat ze zo groot waren...

Het leuke is dan weer dat je achteraf op de fotooz eigenlijk heel goed kan zien wat er aan de hand is. Op die eerste foto staren de haantjes elkaar echt aan... ieder met z'n dames om zich heen...

En zo verder dus...

Oh... en autorijden vinden ze leuk... dan zijn ze stil en dat vonden wij dan wel weer fijn... Maar het stilstaan zorgde voor gekakel en getok en vreemde schorre geluiden... Tja... en we stonden dus een aardige tijd stil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik deze fotooz maakte had ik trouwens geen idee dat het jouw kipjes waren. Ik had in de auto alleen wat konten gezien (ze zaten de hele tijd achterstevoren in de kistcompartimentjes) en had helemaal niet door dat ze zo groot waren...

Het leuke is dan weer dat je achteraf op de fotooz eigenlijk heel goed kan zien wat er aan de hand is. Op die eerste foto staren de haantjes elkaar echt aan... ieder met z'n dames om zich heen...

En zo verder dus...

Oh... en autorijden vinden ze leuk... dan zijn ze stil en dat vonden wij dan wel weer fijn... Maar het stilstaan zorgde voor gekakel en getok en vreemde schorre geluiden... Tja... en we stonden dus een aardige tijd stil...

Daarom was een doosje ook niet zo verstandig maar een kist beter.

groetjes Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, daar zijn al wat foto's

Ze hebben gisteren en zondagavond niet meer gevochten. En nu lopen ze ook rustig door elkaar. De haantjes zijn aan elkaar gewaagd qua formaat en gewicht. Dus Foppe houdt zich nu wat gedeisd. Buiten hebben ze veel ruimte, dus lopen ze elkaar niet in de weg. Gaat super! Tot de vrouwtjes straks misschien een keer gaan lopen sjansen met de haan van de tegenpartij....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...