Loesje Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 Hallo! Ik ben Anneloes...En ben een Twentenaar die neergestreken isin Noord-Holland..Vorig jaar zijn wij (vriendlief & ik) begonnen met een kleine moestuinmet plantjes..Dit jaar gaan we het wat groter aanpakken..Een stuk tuin word moestuin en de zaai bakken staan al in de vensterbank ik heb er zinin! laat de lente maar komen!Groetjes Anneloes Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 Hi Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Loesje Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2013 hooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 welkom ! En ? hoe bevalt je dit forum ? en natuurlijk: laat maar een foto zien !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 Welkom Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.