Petrasmoestuin Geplaatst: 15 maart Geplaatst: 15 maart Ik had ook bij Vreeken besteld, tenminste je kunt dan invullen dat je interesse hebt in een aardappel die nog niet leverbaar is, dat was de zoete aardappel Taining 65. Ik wou niet langer wachten, dus ik heb ze bij de supermarkt gekocht. Maar sommige aardappelen zijn bewerkt en die doen dus niets. Gelukkig 2 van de 3 wel. Ik kijk de volgende keer gewoon elders. Dordrecht is voor mij 3½ uur rijden. 2 Quote
Rookie Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart Ik kreeg zojuist een mailtje, dat mijn pakket onderweg schijnt te zijn. Net op tijd, want ik wilde eigenlijk al een pissig telefoontje gaan voeren. 1 Quote
Lsjr33 Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart @Petrasmoestuin Ik kan de tuinen van weldadigheid van harte aanbevelen voor zowel aardappels als zoete bataat! 2 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart (aangepast) @Lsjr33 Dank je wel, Ik woon wel in Duitsland. UPDATE: ik heb gekeken, ziet er goed uit, maar voor mij geldt 15 euro vz en ik moet er minstens 5 afnemen. Ik heb in Duitsland een bedrijf gevonden waar ik ze per stuk kan bestellen, dan kan ik 5 verschillende nemen, dat vind ik net zo prettig. En ook heel veel keus. 17 maart aangepast door Petrasmoestuin 1 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart Zijn dat jouw plantjes zoete aardappel of alleen e gewone aardappel. @Rookie Quote
Rookie Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart (aangepast) Nee, dit zijn niet de zoete aardappel stekjes, die komen hopelijk nog. Dit is de Nemo aardappel. Voor de zoete aardappel stekjes sta ik nog op de wachtlijst. 17 maart aangepast door Rookie Quote
driepinter Geplaatst: 17 maart Geplaatst: 17 maart Mijn ervaring met Vreeken : eigenlijk wilde ik al in januari bestellen maar omdat er daar in januari nog geen pootaardappelen leverbaar waren had ik gewacht tot 3 februari met mijn bestelling. Op de website stond : levertijd 1-3 weken (zonder garantie overigens). Het ging me ment name om de onderstamzaadjes, maar ik heb een hele rits andere producten meebesteld voor totaal zo'n 80 euro. 19 februari wist Vreeken te melden dat de verwachting was dat levering de volgende week zou plaatsvinden 7 maart : mail gestuurd naar Vreeken omdat ik nog niets had ontvangen, en gevraagd of ze dan in ieder geval snel de onderstam zaadjes spoedig konden leveren zodat ik aan de slag kon met enten 12 maart : reactie Vreeken : excuses, druk, bestelling is op het eind van het verwerkingsproces en kon niet meer veranderd worden. Later volgde nog een email dat de tomatenonderstammen niet leverbaar waren en ook niet snel worden verwacht. Bovendien was het stekpoeder ook niet voorradig, en ze vroegen of ik dat wilde annuleren of anders nog een weekje willen wachten. Geantwoord dat die mocht komen te vervallen en gevraagd of de rest snel uitgeleverd kon worden,,, 13 maart : reactie Vreeken : we gaan z..s,m leveren. Maar kennelijk is het versturen vorige week dus niet meer gelukt, ik heb nog steeds geen verzendbevestiging ofzo ontvangen. Momenteel staat er op de website dat er een levertijd is van 3-4 weken, maar dat is kennelijk een typfout en bedoelen ze "3+4 weken". Ik kijk het deze week nog aan en anders mogen ze de hele bestelling houden . In de algemene voorwaarden staat : "je hebt recht om te annuleren, maar gebruik niet het argument dat je de levertijd te lang vind, daar communiceren we zeer duidelijk over". Mijn hoela denk ik dan, er wordt ook duidelijk gezegd op de website dat er een nalevering zal plaatsvinden als er dingen niet leverbaar zijn, mits het gaat om een aankoopbedrag van 3 zakjes zaad of meer en minimaal 5 euro. Ik heb dus nog helemaal niets ontvangen van de 19 items die ik besteld heb, en (afgezien van de tomatenonderstammen die dus niet leverbaar zijn), gaat het in mijn bestelling voornamelijk om standaard producten en niet om exotische soorten ofzo die je nergens anders kan kopen. 2 Quote
Rookie Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart (aangepast) Hier dus ook: ik kreeg net de factuur van de levering. Gelukkig krijg ik wel mijn pootaardappelen De twee soorten rabarber die ik besteld had, worden niet geleverd en komen ook niet meer. En dat nadat ik al een poos op de wachtlijst stond en bericht kreeg, dat ze te bestellen waren.😠 Voor mij heeft Vreeken afgedaan, voor de online bestellingen. Gelukkig is iemand zo vriendelijk om er langs te gaan en bestellingen mee te nemen naar de MTFD. Ik weet nog niet of ik ga bellen of mailen... 18 maart aangepast door Rookie 1 Quote
acpronk Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart Mailen, want ze hebben toch geen telefoonnummer? Tenminste, niet om naar toe te bellen. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
driepinter Geplaatst: 20 maart Geplaatst: 20 maart Een beetje laat, maar ik kreeg zojuist dan toch bericht dat de bestelling verstuurd wordt🥳 1 Quote
Martijn Geplaatst: 31 maart Geplaatst: 31 maart (aangepast) Inderdaad, het blijft drama bij Vreeken. Mijn bestelling van 22 feb. is nog steeds niet binnen. Ik wil de aardappelen gaan poten. 31 maart aangepast door Martijn Quote
Martijn Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april Eindelijk na 3 mailjes het bericht dat morgen de bestelling komt. Het is dat ze een uitgebreidt assortiment hebben anders zou ik er nooit meer wat bestellen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.