Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er gaat bij andere webwinkels ook heus wel eens wat mis (waar niet?), maar daar zijn (nog) geen draadjes van.

Nu lijkt het alsof Vreeken een slecht bedrijf is, maar daar moet je dus even doorheen prikken

Fijn dat jij een positieve ervaring plaatst.

Vreeken staat hier over het algemeen bekend als een prima bedrijf met veel keus.

 

Misschien dit draadje maar eens sluiten?

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ik ben vóór! Sluit het draadje. Lokt alleen maar meer negatieve reacties uit en de positieve staan dan weer (bijna) nergens dus geeft het een zwaar vertekend beeld.

Geplaatst:

Hoewel ik mijn eigen mening heb, mag het draadje van mij ook weg. Je hebt er niks aan.

Dat er mensen nog bestellen bij Vreeken komt omdat het gewoon een winkel is met onwijs veel leuke zaden.

Bestellen doe ik er niet meer, maar als ik in de buurt ben, ga ik wel naar de winkel.

  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Mijn aardappels zijn vandaag, nadat ik gisteren een mailtje kreeg erover, geleverd! Ik ben er blij mee, ook met het gratis zakje bijzonder bloemenzaad dat erbij zat.

Kan bijna niet wachten

It ain't what you do, it's the way that you do it

  • 2 weeks later...
Geplaatst:
Ik wil binnenkort bij vreeken bestellen. Maar weten jullie of ze nog administratie kosten berekenen?

Ja, ze rekenen nog administratiekosten, al geloof ik dat dit boven een bepaald bedrag (€ 50?) niet meer hoeft, dan betaal je alleen de verzendkosten. Maar ik kan dit bedrag mis hebben.

Ik heb een tijdje geleden bij ze besteld en ik betaal € 5,95 verzendkosten plus € 3,95 administratiekosten = € 9,90.

  • 9 maanden later ...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik heb 28 Januari nog een bestelling gedaan van 100 euro bij Vreeken. Ze hebben veel, en vooral erg druk .. dus dat zal nog wel

'ff duren maar ach, ik heb de zaden dan ook pas ongeveer midden Maart nodig - laat dat toevallig ~6 weken zijn.

 

Dus ik denk dat ook ik een heel tevreden en geduldige klant ben .

  • 4 weeks later...
Geplaatst:

Bestelling geplaatst in november 2017

Deel ontvangen maar op de resterende artikelen wacht ik nog steeds.

 

Vooral de Padrons mis ik... zal niet meer voor dit seizoen zijn vrees ik.

Ergste is dat ik weet dat ze opnieuw (al geruime tijd) voorhanden zijn.

 

Op mijn laatste (02/02 en 23/02) 2 mails kreeg ik tot op heden zelfs geen antwoord...

Op de mail van eind december antwoordde men mij dat ik alles tegen half januari in de bus zou hebben.

 

Ze hebben veel keus maar klantvriendelijkheid is blijkbaar niet aan hen besteed

Geplaatst:

Je kunt beter bellen dan mailen.

Die mensen hebben het nu razend druk, en dan schiet er wel eens wat bij in.

Bellen dus

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Bellen...

Probeerde al minstens 20 keer, is telkens het antwoordapparaat waarop ze vermelden dat het enige communicatiekanaal de mail is dus cirkel rond althans toch wat hen betreft.

 

Kan het begrijpen, druk en veel zieken maar gewoon niet antwoorden op mails noch telefonisch bereikbaar zijn geeft toch geen goede indruk.

Geplaatst:
Je kunt beter bellen dan mailen.

Die mensen hebben het nu razend druk, en dan schiet er wel eens wat bij in.

Bellen dus

Al sinds ik Vreeken kan staat er op de voorpagina:

Communicatie per telefoon is voor ons niet meer effectief. We vragen je alleen gebruik te maken van e-mail.
Niet doen dus. Gewoon mailen en flink wat geduld hebben. Voor mij is het nu ook >1 maand geleden dat ik heb besteld maar de 6 weken (levertijden staan ook op voorpagina) zijn nog niet om.. dus ik hou mijn geduld nog.

 

Tis simpelweg buiten seizoen en flink van te voren bestellen of niet bii Vreeken bestellen. Ik ben erg tevreden over de prijzen en het aanbod dus ik probeer het eerste of heb dan maar geduld .

Geplaatst:
Bellen...

Probeerde al minstens 20 keer, is telkens het antwoordapparaat waarop ze vermelden dat het enige communicatiekanaal de mail is dus cirkel rond althans toch wat hen betreft.

 

Kan het begrijpen, druk en veel zieken maar gewoon niet antwoorden op mails noch telefonisch bereikbaar zijn geeft toch geen goede indruk.

 

Hmmm... ik geloof dat ik mijn vreekens bestelling maar uitstel tot nader order. Zaadhandel van der wal ben ik zeer over te spreken. Zij hebben ook een erg groot assortiment.

Geplaatst:

Ja geduld hebben > geen probleem voor mij, wil gerust 6 weken wachten op een bestelling vandaar ook dat ik die plaatste in november 2017

 

Ondertussen is het echter maart 2018! dat is al ruim 14 weken dus dat ik wacht...

 

 

 

Nu ja, het is wat het is.

Heb me er bij neergelegd dat de Padrons niet meer lukken dit jaar

Geplaatst:

Ik heb er een keer besteld en ik vind er niks aan. Zo lang wachten is echt irritant (voor mij).

Waarom zijn zij de enigen die zo veel soortjes hebben?

Geplaatst:

Ann, als je goed je best doet zul je zien dat er meer aanbieders zijn die veel aanbieden. En anders bij verschillende aanbieders kopen?

Iedereen moet leven en niet alleen Vreeken. We hebben een paar keer besteld en dat was niet leuk. Bijv een zaailingasperge (aspargus maritimus) van €4! Ik vond het schandalig, en toen was ik er helemaal klaar mee .... En soms werd er in 3x geleverd dus niet alles tegelijk. Dan kun je ook prima verspreid inkopen voor je tuin.

Ik kan verder niet zeggen dat het slechte kwaliteit is maar wel omslachtig en hoog in prijs.

De zaden zijn wel goed, maar ook lange wachttijden en dat is niet leuk als je de pepers wil voorrzaaien en ze komen eind mei aan.

Maar ze hebben wel een mooie missie, een grote diversiteit en dat staat me wel aan

Maar bestellen doe ik niet meer...

(moes)tuinieren op de mooiste manier https://www.facebook.com/natuurvanovervloed https://www.facebook.com/honingbes.specialist/

Inmiddels zeer veel eetbare planten/struiken/bomen Maar nooit genoeg kennis en rassen

Geplaatst:

Tsja, ik snap de frustratie, maar ik heb in december een flinke bestelling geplaatst, aangegeven dat ik in februari geleverd wilde hebben en ik kreeg het allemaal keurig binnen in de laatste week van februari. Ik heb nog nooit echte problemen gehad met Vreeken.

Geplaatst:

@ pippi dan ben jij toch zowat de enige.

 

Zelf vorig jaar ook 1x bij Vreeken besteld. Wastafel de eerste en laatste keer. Hoewel het assortiment bij Vreeken goed is laat al het andere te wensen over. DoorDat je iedere keer weer opnieuw verzendkosten betaald is er qua prijs geen verschil als je bij diverse andere aanbieders besteld.

Geplaatst:

Als het goed is mag het ook gezegd worden uiteraard .... .

 

Vroeger ook al wat toestanden meegemaakt bij Vreeken maar omdat ze zo'n interessant assortiment hebben toch maar weer een bestelling geplaatst ... .

2 weken geleden geplaatst, vandaag al onderweg!

 

Ik hoop dat ze zo verder doen!

Geplaatst:

Vandaag eindelijk antwoord gehad op mijn laatste (02/02 en 23/02) 2 mails.

Door grote drukte enz., blablabla

welgemeende excuses enz.

héél correcte en beleefde mail dat wel maar belachelijk laat naar mijn bescheiden mening

 

Volgende week sturen ze op, benieuwd of dit klopt want was me al eens beloofd ergens half januari dus ...

Als ze dit keer wel van hun woord zijn dan heb ik alles pas ruim 16 weken na de bestelling ervan.

 

Voor de Padrons vermoedelijk te laat om nog oogst van te hebben maar ga het toch proberen en zaaien van zodra ik ze ontvang.

 

Zoals veel mensen hier aanhalen,

keuze is enorm en spijtig genoeg zijn er zaken bij die ik tot nog toe nergens anders kon vinden.

 

Ter vergelijk,

onlangs ook besteld bij VD Wal zaden, gratis verzending en amper 6 dagen later alles in huis en was grote bestelling met niet enkel zaden

 

Besluit:

als ik kon dan liet ik Vreeken als webshop links liggen

 

Gelukkig zijn er ook mensen die hun bestelling wél binnen een aanvaardbaar tijdvenster kregen, hoop doet leven

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...