Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dankjewel WeKnow, van der wal had u al eens eerder aan mij voorgesteld en ik heb die site al eens doorgespit en ben ook wel enthousiast van hun aanbod en prijzen

 

Ik heb ook wel eens bij deze besteld. Groter aanbod aan bomen en spul voor de siertuin dan groenten, maar wel bijzondere zaden: http://www.exotischezaden.nl

Vriendelijke groeten,

 

Holland

Geplaatst:

Nog een met veel keuze (en informatie!) in Ierland. Voor alleen zaad is porto 3 euro.

 

http://www.seedaholic.com/

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

  • 3 maanden later ...
Geplaatst:

Hallo,

 

er zijn hier waarschijnlijk nog mensen die bestellingen doen bij vreekens zaden.

Ik heb eind januari een bestelling geplaatst maar tot nu toe heb ik nog niets ontvangen, ook al 2 maal een mail gestuurd maar nog geen verder nieuws vernomen. Op de site staat nochtans "De levertijd bedraagt normaal 1-3 weken. In het hoogseizoen (januari – mei) kan dit oplopen tot 5 weken" Het is nu toch al de 8ste week. Ik heb voornamelijk veel paprika en peper zaden besteld.

Wanneer is eigenlijk de laatste periode om deze nog te zaaien want ik lees dat de meeste al vanaf jan/feb bezig zijn.

 

Mvg

Geplaatst:

Helaas pindakaas zitten wij weer in het zelfde schuitje. Vorig jaar drama, dit jaar weer. Volgend jaar niet meer want ik doe het echt niet meer. Ik vind het echt bezopen dat ze niet kunt leveren. Verkoop dan niet via internet als je niet kunt waarmaken. Anderen hebben het ook vreselijk druk, en nergens hoef je te wachten of is het bedrijf onbereikbaar behalve bij Vreeken. Echt zo ontzettend slecht.

Geplaatst:

Ik snap niet hoe dit kan blijven duren . Nog nooit bij besteld en zal ik ook zeker niet doen . Het komt hier geregeld voor dat er commentaar is over de leveringstermijn als je via Google zoekt op behoordelingen zal het toch ook wel niet goed zijn ?

 

Zo gisteren 2 raamopeners besteld . Even gezocht via Google op de naam van die ik wou site waar ik gevonden had 119 euro/stuk en vond deze voor 105 euro/stuk zelfde foto en al Belgische site en als je u inschreef voor hun nieuwsbrief kreeg je nog eens 5 euro korting dus aangemeld . Dan kreeg ik de bevestigingsmail logo van boven op de brief was ineens com ? En in tekst spraken ze van nieuwsbrief Nederland . Daarom was mijn argwaan gewekt . Nederlandse en Belgische site juist het zelfde enkel Nederland/België aangepast . Ja hun adres waar ze zitten ook zelfde binnen de straal van 20 Km van hier . Dan beoordelingen van het bedrijf eens bekeken zou van Vreekens kunnen zijn Qua leveringstermijn . Het verschil was een 32 euro toch maar bij de duurdere gekocht som is te groot om een gok te wagen en binnen enkele maanden mogen ramen toch dag en nacht open staan nu is het belangrijkste .

Geplaatst:

En dan is het nog maar de vraag of je precies dezelfde soorten ontvangt als je besteld hebt. Zo kreeg ik een tomaat die 1,20 m hoog wordt als vervanging van de bestelde tomaat die 40 cm hoog zou worden.....

 

Heel opvallend dat andere webwinkels wel binnen een week bezorgen en heel snel reageren als iets niet op voorraad is.

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

Nou Deborah, dat is waar ik mijn buik een beetje vol van heb. Ik bestel heel veel via internet, en werkelijk elke winkel reageert binnen 24 uur op vragen ( of heeft het product zelfs al verzonden) . Geen vervangers, geen gedoe, en al helemaal geen weken nul reactie geven op smeekbedes om producten alstublieft te verzenden ( ik heb de vraag weken terug gekregen of ik vervangers bliefde, daar heb ik ja op gezegd, en vervolgens radiostilte). Ik wacht het nog twee weken af, en anders annuleer ik mijn order.

 

Ik vind echt dat het niet kan dat je wel via internet verkoopt, om vervolgens weken lang onbereikbaar te zijn. Huur een uitzendkracht in desnoods om de telefoon te beantwoorden of mail te beantwoorden.

Geplaatst:

Toch een mailtje gestuurd met mededeling om heel de bestelling te annuleren mocht ik tegen woensdag nog niets ontvangen hebben.

Heb de meeste peper en paprika zaadjes gevonden op http://www.peperzadenwinkel.be.

En de zonnebloemen heb ik gevonden op bol.com Vandaag besteld de volgende dag geleverd en heb al veel op bol.com besteld, supersnel en nog nooit geen problemen.Voor de rest wat ik nodig heb zal ik nog wat surfen nu.....

Geplaatst:

En al een mailtje terug gekregen.

 

Daar ik veel bestelde duurde het een tijdje om alles bijeen te krijgen en de order is bij de inpakafdeling.

Dus hopelijk kan ik deze week nog vlug beginnen.

Geplaatst:

Foei, heb je zo veel besteld? Zulke klanten zouden verboden moeten worden.

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

jaja, nu je de bestelling annuleert ligt het ineens op de inpaktafel.

 

ik blijf het echt verbazend vinden dat ook dit jaar de service in het hoogseizoen weer ver te zoeken lijkt (vooral op FB veel klachten voorbij zien komen).

Geplaatst:

Heb wel mijn twijfels of ik mijn bestelling deze week ga ontvangen, ik vroeg verdere info met als antwoord "Als de post snel genoeg is, krijg je de order deze week." Hmmmm ???

Geplaatst:

Ze zijn jammer genoeg niet de enigen hoor... Ik heb besteld bij zaden en zo en wacht ook al drie weken. Belachelijk lang toch

Geplaatst:

Dit jaar voor het eerst bij Vreeken bestelt. Mijn bestelling heeft er 4 a 5 weken over gedaan.

Verzenden vond ik duur, zeker als het ruim 4 weken duurt voor ik het in huis heb en het aankomt in een envelopje....

 

Maarja, het assortiment is fantastisch en het gratis zakje zaad vond ik ook leuk.

“To plant a garden is to believe in tomorrow.”

― Audrey Hepburn

Geplaatst:

Maandag 16 maart 2015 om 15:03 besteld en een begeleidende mail gezonden met de uitleg dat het dringend is. Op 17/03 al meteen een leuk mailtje terug gekregen dat men er werk van ging maken, en op 20/03 een bijkomende mail dat de zending klaar is. Vandaag even navraag gedaan of ze verzonden zijn en jawel ze zijn de 20ste al de post op gegaan, als dat klopt heb ik ze deze week al in de bus.

 

Het waren heel wat 'ongewone' zaden dus voorlopig ben ik zeer tevreden over de service ook de mails worden binnen de 24 à 48 uur beantwoord.

Geplaatst:

Te bizar voor woorden. Ik zat al bijna acht weken te wachten op zaaitrays en geen antwoord op mail. Ik heb gisteren geannuleerd en kreeg prompt antwoord dat het zeer spijtig was, excuses maar de mailbox was ontploft, vandaar dat al mijn mailtjes onbeantwoord waren gebleven.

 

Ik blijf er bij dat ze in het hoogseizoen een aantal doorgewinterde uitzendkrachten moeten inhuren voor de klantenservice. Mensen die snel en adequaat inhoudelijk antwoord kunnen geven op vragen. Ik heb wel eens mail verzonden met een vraag, en kreeg vervolgens een mail terug zonder antwoord op de vraag. Dat wekt irritaties op. Als ze de boel ooit op orde hebben bestel ik er wel weer, maar zolang dat niet het geval is , ga ik wel elders heen.

Geplaatst:

Tja .. Geert is op tv hea.. zou dan geen goede reclame zijn met een oneindige levertijd.

Ik heb er nog nooit iets besteld en was ook niet van plan.. nee je kan nog beter iets aan de andere kant van de oceaan bestellen dan hebbe gij het sneller

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

wel vreemd idd dat geert superservice krijgt (of eigenlijk service zoals het hoort) en al suus haar mail ergens onderop de stapel belanden.

Geplaatst:

Op 4 december 2014 had ik rootrainers besteld (leveringmaanden: het gehele jaar).

Na twee maanden en de nodige emails geen spoor van leven. Heb ze dan maar rechtstreeks in engeland besteld en werden geleverd binnen de week, zelfde kosten. Verleden week (na drie maanden) kwam tenslotte de levering van Vreeken.

Onnodig te vermelden dat dit niet voor herhaling vatbaar is.

Geplaatst:
Tja .. Geert is op tv hea.. zou dan geen goede reclame zijn met een oneindige levertijd.

Ik heb er nog nooit iets besteld en was ook niet van plan.. nee je kan nog beter iets aan de andere kant van de oceaan bestellen

Met je snoet op tv komen (in een moestuin programma) mag ook zo zijn voordelen hebben hè. Zaden zijn vandaag aangekomen, ook de gratis extra zaden passen perfect binnen het "thema" van mijn bestelling. 8 weken wachten zou als resultaat gehad hebben amper speciale variëteiten in de tuin terwijl ik net dat wil promoten.

 

Ik ben dus wel tevreden en als iets goed gaat mag dat ook wel is gezegd worden (wordt al te vaak vergeten)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...