Holland Geplaatst: 27 november 2014 Geplaatst: 27 november 2014 Dankjewel WeKnow, van der wal had u al eens eerder aan mij voorgesteld en ik heb die site al eens doorgespit en ben ook wel enthousiast van hun aanbod en prijzen Ik heb ook wel eens bij deze besteld. Groter aanbod aan bomen en spul voor de siertuin dan groenten, maar wel bijzondere zaden: http://www.exotischezaden.nl Quote Vriendelijke groeten, Holland
weknow Geplaatst: 2 december 2014 Geplaatst: 2 december 2014 Nog een met veel keuze (en informatie!) in Ierland. Voor alleen zaad is porto 3 euro. http://www.seedaholic.com/ Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Bubbels Geplaatst: 3 december 2014 Geplaatst: 3 december 2014 http://stores.ebay.co.uk/Premier-Seeds-Direct Moet je dan wel weer PayPal voor hebben, maar heeft ook veel apart spul. Levert heel snel en voor lage porto. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Erny Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 En hier een speciaal topic voor al die sites: webshops-binnen-buitenland-t300-50.html Quote
turtleyoni Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Hallo, er zijn hier waarschijnlijk nog mensen die bestellingen doen bij vreekens zaden.Ik heb eind januari een bestelling geplaatst maar tot nu toe heb ik nog niets ontvangen, ook al 2 maal een mail gestuurd maar nog geen verder nieuws vernomen. Op de site staat nochtans "De levertijd bedraagt normaal 1-3 weken. In het hoogseizoen (januari – mei) kan dit oplopen tot 5 weken" Het is nu toch al de 8ste week. Ik heb voornamelijk veel paprika en peper zaden besteld.Wanneer is eigenlijk de laatste periode om deze nog te zaaien want ik lees dat de meeste al vanaf jan/feb bezig zijn. Mvg Quote
suus76 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Helaas pindakaas zitten wij weer in het zelfde schuitje. Vorig jaar drama, dit jaar weer. Volgend jaar niet meer want ik doe het echt niet meer. Ik vind het echt bezopen dat ze niet kunt leveren. Verkoop dan niet via internet als je niet kunt waarmaken. Anderen hebben het ook vreselijk druk, en nergens hoef je te wachten of is het bedrijf onbereikbaar behalve bij Vreeken. Echt zo ontzettend slecht. Quote
Waaslander Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Ik snap niet hoe dit kan blijven duren . Nog nooit bij besteld en zal ik ook zeker niet doen . Het komt hier geregeld voor dat er commentaar is over de leveringstermijn als je via Google zoekt op behoordelingen zal het toch ook wel niet goed zijn ? Zo gisteren 2 raamopeners besteld . Even gezocht via Google op de naam van die ik wou site waar ik gevonden had 119 euro/stuk en vond deze voor 105 euro/stuk zelfde foto en al Belgische site en als je u inschreef voor hun nieuwsbrief kreeg je nog eens 5 euro korting dus aangemeld . Dan kreeg ik de bevestigingsmail logo van boven op de brief was ineens com ? En in tekst spraken ze van nieuwsbrief Nederland . Daarom was mijn argwaan gewekt . Nederlandse en Belgische site juist het zelfde enkel Nederland/België aangepast . Ja hun adres waar ze zitten ook zelfde binnen de straal van 20 Km van hier . Dan beoordelingen van het bedrijf eens bekeken zou van Vreekens kunnen zijn Qua leveringstermijn . Het verschil was een 32 euro toch maar bij de duurdere gekocht som is te groot om een gok te wagen en binnen enkele maanden mogen ramen toch dag en nacht open staan nu is het belangrijkste . Quote
turtleyoni Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 En kan je de bestelling annuleren of ben je verplicht om te betalen na ontvangst.Ik vindt er niets van terug op hun site Quote
Deborah Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 En dan is het nog maar de vraag of je precies dezelfde soorten ontvangt als je besteld hebt. Zo kreeg ik een tomaat die 1,20 m hoog wordt als vervanging van de bestelde tomaat die 40 cm hoog zou worden..... Heel opvallend dat andere webwinkels wel binnen een week bezorgen en heel snel reageren als iets niet op voorraad is. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
suus76 Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Nou Deborah, dat is waar ik mijn buik een beetje vol van heb. Ik bestel heel veel via internet, en werkelijk elke winkel reageert binnen 24 uur op vragen ( of heeft het product zelfs al verzonden) . Geen vervangers, geen gedoe, en al helemaal geen weken nul reactie geven op smeekbedes om producten alstublieft te verzenden ( ik heb de vraag weken terug gekregen of ik vervangers bliefde, daar heb ik ja op gezegd, en vervolgens radiostilte). Ik wacht het nog twee weken af, en anders annuleer ik mijn order. Ik vind echt dat het niet kan dat je wel via internet verkoopt, om vervolgens weken lang onbereikbaar te zijn. Huur een uitzendkracht in desnoods om de telefoon te beantwoorden of mail te beantwoorden. Quote
turtleyoni Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Toch een mailtje gestuurd met mededeling om heel de bestelling te annuleren mocht ik tegen woensdag nog niets ontvangen hebben.Heb de meeste peper en paprika zaadjes gevonden op http://www.peperzadenwinkel.be.En de zonnebloemen heb ik gevonden op bol.com Vandaag besteld de volgende dag geleverd en heb al veel op bol.com besteld, supersnel en nog nooit geen problemen.Voor de rest wat ik nodig heb zal ik nog wat surfen nu..... Quote
turtleyoni Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 En al een mailtje terug gekregen. Daar ik veel bestelde duurde het een tijdje om alles bijeen te krijgen en de order is bij de inpakafdeling.Dus hopelijk kan ik deze week nog vlug beginnen. Quote
Deborah Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Foei, heb je zo veel besteld? Zulke klanten zouden verboden moeten worden. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
turtleyoni Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Veel besteld......Eigenlijk jullie schuld hier want sinds ik hier lid ben, ben ik meer en meer verslaafd geworden hehehe Quote
loes Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 jaja, nu je de bestelling annuleert ligt het ineens op de inpaktafel. ik blijf het echt verbazend vinden dat ook dit jaar de service in het hoogseizoen weer ver te zoeken lijkt (vooral op FB veel klachten voorbij zien komen). Quote
turtleyoni Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Heb wel mijn twijfels of ik mijn bestelling deze week ga ontvangen, ik vroeg verdere info met als antwoord "Als de post snel genoeg is, krijg je de order deze week." Hmmmm ??? Quote
widdy Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Ze zijn jammer genoeg niet de enigen hoor... Ik heb besteld bij zaden en zo en wacht ook al drie weken. Belachelijk lang toch Quote
Gemma Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Tabernal is lekker vlot.Zaterdag besteld en vanmorgen in de bus. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Bosbrandje Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Dit jaar voor het eerst bij Vreeken bestelt. Mijn bestelling heeft er 4 a 5 weken over gedaan. Verzenden vond ik duur, zeker als het ruim 4 weken duurt voor ik het in huis heb en het aankomt in een envelopje.... Maarja, het assortiment is fantastisch en het gratis zakje zaad vond ik ook leuk. Quote “To plant a garden is to believe in tomorrow.”― Audrey Hepburn
geertlaurent Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Maandag 16 maart 2015 om 15:03 besteld en een begeleidende mail gezonden met de uitleg dat het dringend is. Op 17/03 al meteen een leuk mailtje terug gekregen dat men er werk van ging maken, en op 20/03 een bijkomende mail dat de zending klaar is. Vandaag even navraag gedaan of ze verzonden zijn en jawel ze zijn de 20ste al de post op gegaan, als dat klopt heb ik ze deze week al in de bus. Het waren heel wat 'ongewone' zaden dus voorlopig ben ik zeer tevreden over de service ook de mails worden binnen de 24 à 48 uur beantwoord. Quote
suus76 Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Te bizar voor woorden. Ik zat al bijna acht weken te wachten op zaaitrays en geen antwoord op mail. Ik heb gisteren geannuleerd en kreeg prompt antwoord dat het zeer spijtig was, excuses maar de mailbox was ontploft, vandaar dat al mijn mailtjes onbeantwoord waren gebleven. Ik blijf er bij dat ze in het hoogseizoen een aantal doorgewinterde uitzendkrachten moeten inhuren voor de klantenservice. Mensen die snel en adequaat inhoudelijk antwoord kunnen geven op vragen. Ik heb wel eens mail verzonden met een vraag, en kreeg vervolgens een mail terug zonder antwoord op de vraag. Dat wekt irritaties op. Als ze de boel ooit op orde hebben bestel ik er wel weer, maar zolang dat niet het geval is , ga ik wel elders heen. Quote
Jan Lokman Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Tja .. Geert is op tv hea.. zou dan geen goede reclame zijn met een oneindige levertijd. Ik heb er nog nooit iets besteld en was ook niet van plan.. nee je kan nog beter iets aan de andere kant van de oceaan bestellen dan hebbe gij het sneller Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
loes Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 wel vreemd idd dat geert superservice krijgt (of eigenlijk service zoals het hoort) en al suus haar mail ergens onderop de stapel belanden. Quote
piggy Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Op 4 december 2014 had ik rootrainers besteld (leveringmaanden: het gehele jaar). Na twee maanden en de nodige emails geen spoor van leven. Heb ze dan maar rechtstreeks in engeland besteld en werden geleverd binnen de week, zelfde kosten. Verleden week (na drie maanden) kwam tenslotte de levering van Vreeken.Onnodig te vermelden dat dit niet voor herhaling vatbaar is. Quote
geertlaurent Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Tja .. Geert is op tv hea.. zou dan geen goede reclame zijn met een oneindige levertijd. Ik heb er nog nooit iets besteld en was ook niet van plan.. nee je kan nog beter iets aan de andere kant van de oceaan bestellen Met je snoet op tv komen (in een moestuin programma) mag ook zo zijn voordelen hebben hè. Zaden zijn vandaag aangekomen, ook de gratis extra zaden passen perfect binnen het "thema" van mijn bestelling. 8 weken wachten zou als resultaat gehad hebben amper speciale variëteiten in de tuin terwijl ik net dat wil promoten. Ik ben dus wel tevreden en als iets goed gaat mag dat ook wel is gezegd worden (wordt al te vaak vergeten) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.