Nick18 Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Ik doe ook graag mee, jullie hebben mail!Ik heb (nog) geen reactie terug gehad, hebben jullie mijn mail wel goed ontvangen? Quote De groenten! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Ik denk dat we even af moeten wachten. Houd de deelnemerslijst, 2e post op de eerste pagina, in de gaten. Deze is nu nog blanco, waarschijnlijk staan we er binnenkort allen op! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nepomuk1983 Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Ik heb al vast de plaats van de bonen bemest. Vruchtdag vandaag. Ik heb me nog niet ingschreven en de competitie is al begonnen zie ik Ook ik doe graag mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Wie niet kan wachten op de borlotti`s: ik heb vorig jaar 400 zaaibonen gekocht Edit: En ik had vorig jaar een megaoogst ..zal je zien dat ik dit jaar prachtige aubergines teel Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
TheoT Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Het lijkt mij ook leuk om mee te doen dus ik heb mij ook opgegeven . Theo, Quote Theo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Noompi Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 Super zo'n wedstrijd! Voor mij de eerste keer en veel ruimte heb ik niet maar ik kan het natuurlijk proberen!!! Heb er zin in! Quote http://noompisbm.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bloemenkoningin Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 Ik heb me ook ingeschreven. De aubergine is niet gelukt vorig jaar. Elaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 Ook aangemeld... maar weet nog steeds niet of ik wel ruimte ga hebben... en als het weer zo blijft komt die ruimte er ook niet.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 Ik heb me ook aangemeld.Het word ook mijn eerste keer. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 Ik ga niet mee doen,maar iedereen veel succes, ik ga het volgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
divicento Geplaatst: 31 maart 2013 Share Geplaatst: 31 maart 2013 heb zojuist een bericht gehad en het geld overgemaakt mvg vincent Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 31 maart 2013 Share Geplaatst: 31 maart 2013 geld overgemaakt ?? heb ik iets gemist ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
divicento Geplaatst: 31 maart 2013 Share Geplaatst: 31 maart 2013 voor de verzendkosten kleine bijdrage van 0,54 cent Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nicolette Geplaatst: 31 maart 2013 Share Geplaatst: 31 maart 2013 Even getwijfeld maar me toch maar aangemeld. Vorig jaar niet zo heel veel succes met de aubergines. Had nog een paar zaadjes over en die komen nu geweldig op. Zal je altijd zien. Droogbonen zijn bij ons wel populair. Laten we hopen dat we dit jaar wederom een goede droogbonen oogst zullen hebben. Dan heb ik nog een kansje Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Moestuin_op_pootjes Geplaatst: 1 april 2013 Share Geplaatst: 1 april 2013 Ik wil graag meedoen maar heb maar een heel klein moestuintje.Zou het ook werken in een vierkante meter moestuin? of is dacht echt veel te klein? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nicolette Geplaatst: 1 april 2013 Share Geplaatst: 1 april 2013 moet je het ergens tegenop laten groeien dan kan het best. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 1 april 2013 Auteur Share Geplaatst: 1 april 2013 Ik heb de voorlopige deelnemerslijst toegevoegd aan het tweede bericht. Aanmelden kan nog tot eind april. Voor wie aangegeven heeft de zaden per post te willen ontvangen, zie email / pm. De eerste lading zaden doe ik van de week op de post. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 1 april 2013 Share Geplaatst: 1 april 2013 @Moestuin op pootjes: Gelukkig gaat het om de gemiddelde opbrengst per plant.. Dus of je nou met 1 plant of met 100 planten mee doet: dat maakt niks uit. Dus ook met weinig ruimte maak je evenveel kansen! En zoals Nicolette zegt, zolang hij maar ergens tegen aan kan groeien kan het goed. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje Geplaatst: 1 april 2013 Share Geplaatst: 1 april 2013 heb even gespiekt wie er allemaal meedoen..... poeh dat wordt een hele strijd-wed ik Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Moestuin_op_pootjes Geplaatst: 3 april 2013 Share Geplaatst: 3 april 2013 @Moestuin op pootjes: Gelukkig gaat het om de gemiddelde opbrengst per plant.. Dus of je nou met 1 plant of met 100 planten mee doet: dat maakt niks uit. Dus ook met weinig ruimte maak je evenveel kansen! En zoals Nicolette zegt, zolang hij maar ergens tegen aan kan groeien kan het goed. Oke dan ga ik ook mee doen, mn bak is maar 60cm breed dus daar zal maar 1 plant passen, nouja als dit dan een plant met een super opbrengst wordt maak ik toch nog kansje hahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lemmy Geplaatst: 3 april 2013 Share Geplaatst: 3 april 2013 Toch nog even een vraagje voor de wedstrijd begint, is dit de lage of de stok variant. Ik heb net namelijk even op het net gekeken maar er zijn dus twee soorten volgens de info. Quote http://volkstuinbreukelen.blogspot.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2013 Share Geplaatst: 3 april 2013 Het staat al wel een aantal keren vermeld in dit topic Lemmy. Dit is een stokboon. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lemmy Geplaatst: 4 april 2013 Share Geplaatst: 4 april 2013 Dank voor de reactie terug, stom van mij maar nu weet ik dus dat ik eerst wat staken bij moet kopen je hebt wel eens van die dagen he. . Quote http://volkstuinbreukelen.blogspot.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
prettig gestoord Geplaatst: 4 april 2013 Share Geplaatst: 4 april 2013 Na veel aandringen van zoonlief geef ik ons ook maar op! We gaan het proberen om deze prachtige boon tot een record opbrengst te kweken. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hoekman Geplaatst: 4 april 2013 Share Geplaatst: 4 april 2013 @Moestuin op pootjes: Gelukkig gaat het om de gemiddelde opbrengst per plant.. Dus of je nou met 1 plant of met 100 planten mee doet: dat maakt niks uit. Dus ook met weinig ruimte maak je evenveel kansen! En zoals Nicolette zegt, zolang hij maar ergens tegen aan kan groeien kan het goed. Oke dan ga ik ook mee doen, mn bak is maar 60cm breed dus daar zal maar 1 plant passen, nouja als dit dan een plant met een super opbrengst wordt maak ik toch nog kansje hahaha. Zelf ga ik niet meedoen. Ook al verbouw ik dit jaar wel Borlotto bonen. Maar ik heb geloof een iets andere variant. Maar 1 boon die van alle kanten licht krijgt en geen concurrentie, die zal gewoon per boon de meeste opbrengst geven. En daar gaat de wedstrijd om. Dus je hebt heel veel kans.Het zwakke van deze wedstrijd is dat het niet te controleren is of er niet extra boontjes bijgevoegd worden voor het wegen van een andere plant. Bij zonnebloemen en pompoenen is dat wat gemakkelijker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.