Anne2013 Geplaatst: 6 maart 2013 Share Geplaatst: 6 maart 2013 Ik ben op zoek naar gewortelde frambozenstekken, zwartebesstekken en kruisbesstekken (hele planten mag natuurlijk ook ... ). Ruilen tegen aardbeiplantjes (lambada's) en/of een fles zelfgemaakte portwijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helen Geplaatst: 8 maart 2013 Share Geplaatst: 8 maart 2013 Anne, misschien is het een idee om hier even te gaan kijken?? http://www.batterijen.nlHeel veel soorten voor een zacht prijsje! Heb net in de webshop gekeken en zag veel leuks te veel...Ik ga binnen kort ook maar eens een kijkje nemen, voor mij is het op fietsafstand. Als ik daar zin in zou hebben Groetjes, Quote Groetjes uit de Betuwe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Anne2013 Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Share Geplaatst: 8 maart 2013 Dank voor de tip, da's inderdaad niet duur! Voor de zwarte bes ben ik inmiddels geholpen, maar de framboos en kruisbes heb ik nog niet. Als ruilen niet mogelijk blijft ga ik zeker een mooie fietstocht naar Ochten maken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helen Geplaatst: 15 maart 2013 Share Geplaatst: 15 maart 2013 En vergeet de Lidl nu niet!! Veel kleinfruit in de aanbieding!! Ik heb mijn slag geslagen Quote Groetjes uit de Betuwe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.