ilse Geplaatst: 21 februari 2013 Share Geplaatst: 21 februari 2013 Ik heb vanmiddag een makkelijke moestuin bij de intratuin gekocht (aanbieding) en zag bij de intratuin verschillende zakken grond liggen waaronder: Moestuin aarde (goed voor 2 maanden) en biologische moestuin aarde (voor 3 maanden).Maar op de site van Jelle zie je weer dat ze hele speciale aarde gebruiken. Nu weet ik niet wat het verschil tussen deze aarde is. Vandaar mijn vraag: Wat voor grondsoort kan je het beste gebruiken in je Makkelijke Moestuin? http://meestuintje.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 21 februari 2013 Share Geplaatst: 21 februari 2013 Ilse, daar zijn al aardig wat topics over makkelijke-moestuin-mix-t5278.html? inhoud-makkelijke-moestuin-t4261.html? samenstelling-van-de-grond-t4348.html? grondmix-moestuin-in-potten-t5326.html? vervangen-vermiculiet-makkelijke-moestuin-t38.html? verhouding-mix-makkelijke-moestuin-t37.html? Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten