Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

advies nieuwe snoeischaar

Aanbevolen berichten

Het ligt eraan tot hoe dik de takken zijn die gesnoeid moeten worden, maar voor het normale werk zou ik je een FELCO aan kunnen bevelen. Zelf heb ik al jaren de Felco 2.Werkelijk ieder onderdeeltje daarvan kun je vervangen: http://www.felcosnoeischaar.nl/felco-2-onderdelen

Bij de mijne zijn de handgreep omhulsels versleten, ik zie nu dat deze dus ook vervangbaar zijn...

Wel prijzig, maar duurzaam. Je kunt ook een goedkope kiezen en na een tijdje weer zo een, maar op den duur bevalt dat niet en koop je misschien toch kwaliteit, maar dan heeft het je meer gekost dan als je direct een goeie had gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let vooral op de maat van de snoeischaar. Moet vooral niet te groot zijn, moet goed in de hand liggen en ook als hij open staat goed te hanteren zijn...

De "ergonomische" (meedraaiende...) snoeischaren zijn ook fijn.

Vooral in de winkel van alles uit gaan proberen, kijken hoe het in de hand ligt. Of ze goed te onderhouden zijn etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...