't Roetstekkie 10 Geplaatst: 15 februari 2013 Share Geplaatst: 15 februari 2013 Hallo allemaal, Ook ik ga dit jaar van een moestuin genieten Ik heb hem sinds januari. Hij is rond de 60 m2 en ligt op 5-10 minuutjes lopen van ons huis. En ik heb er zin in! Dit is onze biologische tuindersvereniging Dat is mijn tuin nu, inclusief een eerste poging voor een compostbak. Ik wil nog de blokken+planken van de pallets afhalen (zodat je alleen een soort plaat met planken overhoudt) en dan twee van deze naast elkaar zetten. En dat is hoe de tuin moet worden! Komende 2 weken ga ik de tegels eruit halen, de compostbakken afmaken, de grond wat losharken, de rotzooi (wat glas en steen) uit de grond halen en dan bemesten met een jaar oude, biologische koeienmest van een boer uit de buurt. Oh, en ondertussen al de eerste dingen zaaien, natuurlijk! Ik heb hier al een hoop geleerd en rondgelezen, en hoop dat nog een boel meer te doen Groetjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zonnetje Geplaatst: 15 februari 2013 Share Geplaatst: 15 februari 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nick86 Geplaatst: 15 februari 2013 Share Geplaatst: 15 februari 2013 Welkom! Ziet er mooi uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
't Roetstekkie 10 Geplaatst: 16 februari 2013 Auteur Share Geplaatst: 16 februari 2013 Bedankt! Nu nog in het echt De compostbak heb ik vandaag aangepast, is goed gelukt. Ik vond nog wat frambozenstruikjes (denk ik?) bij het spul wat de vorige eigenaar had achtergelaten, die heb ik er vast in gezet. Er zaten nog wat groene blaadjes aan, dus wie weet Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 16 februari 2013 Share Geplaatst: 16 februari 2013 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Moestuin_op_pootjes Geplaatst: 17 februari 2013 Share Geplaatst: 17 februari 2013 Mooi ontwerp voor je tuin! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 17 februari 2013 Share Geplaatst: 17 februari 2013 Hallo 't Roetstekkie,Ik ben het helemaal eens met Moestuin op pootjes.Een heel mooi ontwerp.Hoe heb je dat zo voor elkaar gekregen, met welk programma heb je dat gedaan ???Veel moestuin plezier toegewenst en WELKOM natuurlijk.Groetjes Conny. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 17 februari 2013 Share Geplaatst: 17 februari 2013 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 17 februari 2013 Share Geplaatst: 17 februari 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 17 februari 2013 Share Geplaatst: 17 februari 2013 Welkom! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helen Geplaatst: 17 februari 2013 Share Geplaatst: 17 februari 2013 Welkom!!! Het plan ziet er erg mooi uit!! Quote Groetjes uit de Betuwe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nicolette Geplaatst: 18 februari 2013 Share Geplaatst: 18 februari 2013 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
't Roetstekkie 10 Geplaatst: 18 februari 2013 Auteur Share Geplaatst: 18 februari 2013 Bedankt allemaal! Ik heb de tekening gewoon in word (2007) gemaakt, met alle teken-opties die daar inzitten. Ik werk nogal veel met word voor mijn werk, dus ben er aardig handig in geworden Je kan er zo van alles in tekenen en schrijven, best leuk! Er zit op dit forum niet per persoon iets van een dagboek/blog iets, of wel? Waar je kan bijhouden (met veel foto's natuurlijk) wat je hebt gedaan en andere mensen kunnen reageren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 18 februari 2013 Share Geplaatst: 18 februari 2013 Ja hoor, en wel hier: blog/ en welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.