Seppie123456789 Geplaatst: 13 februari 2013 Share Geplaatst: 13 februari 2013 Ik ben een beginner en heb alleen nog maar de druif. Ik ben nog op zoek naar stekken van andere fruitsoorten. Ik wil er wel voor betalen maar ook wel ruilen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lonaa Geplaatst: 13 februari 2013 Share Geplaatst: 13 februari 2013 Waar in Twente woon je? Ik heb 1 tak over van de Japanse wijnbes. Hij heeft nog geen wortels en staat sinds vandaag in de grond. Wortels krijgen schijnt voor de wijnbes geen probleem te zijn. Ik zou hem graag ruilen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ddj Geplaatst: 13 februari 2013 Share Geplaatst: 13 februari 2013 Ik kan je wilt wel een aantal zaden van de rode peper toe sturen ik kom bijna om in de zaden daar van, dit is de gewone rode peper die je bij elke supermarkt op de hoek kan aanschaffen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Seppie123456789 Geplaatst: 13 februari 2013 Auteur Share Geplaatst: 13 februari 2013 Ik zou wel wat peperzaden willen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ddj Geplaatst: 13 februari 2013 Share Geplaatst: 13 februari 2013 Als je mij even een PM met je adres stuurt, zal ik morgen een zakje met aantal zaden maken en op de post doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.