angela Geplaatst: 7 februari 2013 Share Geplaatst: 7 februari 2013 Ik heb gisteren bij de Jumbo kersenbloesem gekocht, gewoon voor de sier in de kamer.Maar nu vroeg ik mij af stel dat ze wortel schieten zou ik ze dan kunnen planten en zouden er dan kersen aan komen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank Houweling Geplaatst: 7 februari 2013 Share Geplaatst: 7 februari 2013 Is het echte kersenbloesem, of sierkersbloesem? Het verschil is vrij duidelijk zichtbaar (google maar even op beide). Echt kersenbloesem zou dat, in theorie, kunnen doen. In de praktijk is het heel veel geluk en geduld. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 7 februari 2013 Auteur Share Geplaatst: 7 februari 2013 Staat niet op de verpakking en momenteel zijn het alleen nog maar stokken met groene knopjes eraan.Dus dan moet ik nog even geduld hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.