prettig gestoord Geplaatst: 21 februari 2013 Share Geplaatst: 21 februari 2013 @citroen, helaas nog niet bij de Aldi in Nederland, is wel heel goed spul, heb er voor 2 jr van gekocht en is nog super. Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 21 februari 2013 Share Geplaatst: 21 februari 2013 (aangepast) http://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/hengelsport-algemeen/m646239381-vaatjes-5-euro-per-stuk-wijdmondse-ton-zuurkool.html Ik heb er net twee besteld. Voor de verzendkosten (6,75) kan je er ook vier tegelijk bestellen. Ben benieuwd. Ik wil straks zuurkool maken en boontjes inzouten. 22 februari 2013 aangepast door Gast http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ilse Geplaatst: 21 februari 2013 Share Geplaatst: 21 februari 2013 Ik was vanmiddag even bij de intratuin.Daar zag ik de makkelijke moestuin afgeprijst staan.Ipv €19,95 nu €14,95Het is wel de goedkoopste versie (aangezien ze meerdere versie's hebben)120 bij 120 en 20 cm diep http://meestuintje.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 21 februari 2013 Share Geplaatst: 21 februari 2013 Da's een goeie tip !! 120*120 lijkt mij perfect maar "helaas" staat onze MM al startklaar gevuld met grond Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ilse Geplaatst: 21 februari 2013 Share Geplaatst: 21 februari 2013 neem je er nog eentje bij joh Ik ben er ook wel blij mee wilde dolgraag een mm hebben want nu doe ik het gewoon in de tuin zeg maar. http://meestuintje.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mamoes Geplaatst: 22 februari 2013 Share Geplaatst: 22 februari 2013 Ik kan die aanbieding op internet niet vinden van de intratuin . Heeft iemand een link? Ik zou graag even willen kijken hoe het eruit ziet en als het de moeite waard naar de winkel afreizen . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nynkef Geplaatst: 22 februari 2013 Share Geplaatst: 22 februari 2013 neem je er nog eentje bij joh Ik ben er ook wel blij mee wilde dolgraag een mm hebben want nu doe ik het gewoon in de tuin zeg maar.Ik kan er eentje gratis krijgen, met nieuwe grond en al, maar ik heb er eigenlijk geen ruimte voor Ik kan die aanbieding op internet niet vinden van de intratuin . Heeft iemand een link? Ik zou graag even willen kijken hoe het eruit ziet en als het de moeite waard naar de winkel afreizen .http://www.intratuin.nl/folder-1/ dit is de link van de folder, maar hier staat de MM-bak niet bij Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ilse Geplaatst: 22 februari 2013 Share Geplaatst: 22 februari 2013 Ik kan er eentje gratis krijgen, met nieuwe grond en al, maar ik heb er eigenlijk geen ruimte voor eentje gratis krijgen ??Whaaaaaa woon je neit toevallig in de buurt? Dan neem ik die gratis van jou wel aan haha Ik kan die aanbieding op internet niet vinden van de intratuin . Heeft iemand een link? Ik zou graag even willen kijken hoe het eruit ziet en als het de moeite waard naar de winkel afreizen .Ik had de aanbieding ook niet in een folder gezien maar gewoon in de intratuin zelf http://meestuintje.blogspot.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mamoes Geplaatst: 22 februari 2013 Share Geplaatst: 22 februari 2013 Serieus , ik heb al intatuin in Veghel gebeld en die in nuenen....En er is niks in de aanbieding !Echt balen! Ik dacht lekker snel, makkelijk en goedkoop klaar te zijn. Nu maar weer op zoek naar hout. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Share Geplaatst: 22 februari 2013 Zijn dat gewoon die vierkante houte bakken?Die hebben ze normaal ook bij de Boerenbond, ik heb de mijne voor 14,95 gekocht vorig jaar volgens mij hebben ze die nu ook al maar ik zou effe wachten die komen heus wel weer in de reclame.Ook bij de karwei of de gamma of zo heb ik ze ook al eens gezien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mamoes Geplaatst: 22 februari 2013 Share Geplaatst: 22 februari 2013 Dat is het probleem..... Geduld !Ik wil graag alles klaar hebben staan! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wouttie75 Geplaatst: 22 februari 2013 Share Geplaatst: 22 februari 2013 Een oude bekende maar nog steeds niet duur, een kweekkasje bij de Action gehaald 2.99. Tevens wat van die oplospotgrond gekocht en gemengd met gewone potgrond, de sla en kolen hierin verspeend. Mooie structuur ff afwachten wat het doet. 10 liter voor 0.69 ct of zoiets. People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn_a Geplaatst: 25 februari 2013 Share Geplaatst: 25 februari 2013 neem je er nog eentje bij joh Ik ben er ook wel blij mee wilde dolgraag een mm hebben want nu doe ik het gewoon in de tuin zeg maar.Ik kan er eentje gratis krijgen, met nieuwe grond en al, maar ik heb er eigenlijk geen ruimte voor Ik kan die aanbieding op internet niet vinden van de intratuin . Heeft iemand een link? Ik zou graag even willen kijken hoe het eruit ziet en als het de moeite waard naar de winkel afreizen .http://www.intratuin.nl/folder-1/ dit is de link van de folder, maar hier staat de MM-bak niet bij Mocht je die gratis MM kwijt willen, dan zou ik hem wel willen overnemen. lichtgroene vingers, dus een beginnende tuinier. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
prettig gestoord Geplaatst: 25 februari 2013 Share Geplaatst: 25 februari 2013 Vanaf vandaag bij de dirk vd broek supermakt, allerlei fruit struiken als bosbes, thayberry, bramen, frambozen, rode en gele kruisbessen of aalbessen Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ankevdm Geplaatst: 25 februari 2013 Share Geplaatst: 25 februari 2013 (aangepast) Bij Welkoop is de vierkante meter moestuin vanaf vandaag weer in de aanbieding: normaal 19,95 nu voor 14,95 Voor onze zuiderburen of grenzend daaraan is er in Belgie bij Aldi, zaterdag een compostvat 360l voor 34,99 euro.Vanaf 28 februari identieke compostvat voor 29,95 bij Lidl in Belgie 27 februari 2013 aangepast door Gast Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 25 februari 2013 Auteur Share Geplaatst: 25 februari 2013 Mamoes is iets voor jou! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mamoes Geplaatst: 25 februari 2013 Share Geplaatst: 25 februari 2013 Hahahaha! Inderdaad! Maar hij is maar 100x100. Ik was vandaag bij toeval in de Praxis in Veghel. En daar was sommige van het tuinhout 75% korting! Ik heb nu hout voor twee ( vreemde maten) mm bakken voor in totaal €19,38 gezaagd en wel! En ook nog bangkirai hout! Lekker duurzaam en niet geïmpregneerd ! Mijn dag is helemaal top ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
suikerbuikje Geplaatst: 27 februari 2013 Share Geplaatst: 27 februari 2013 Gisteren gezien bij de Action. Twee jampotjes met schroefdeksel, plus etiketten, plus receptenkaartje, plus stukjes rood/wit geruite stof voor over het dekseltje en rood/witte touwtjes voor maar EUR 1,70. Ik wist niet zeker of dat goedkoop was maar kon bijvoorbeeld bij Brouwmarkt niet goedkoper vinden. Ook nog eens leuk verpakt in een cadeaudoosje dus ook leuk om weg te geven wellicht. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Manuela88 Geplaatst: 27 februari 2013 Share Geplaatst: 27 februari 2013 Aarde en potgrond enzo bij de welkoop. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
divicento Geplaatst: 1 maart 2013 Share Geplaatst: 1 maart 2013 vandaag bij de action geweest ze hebben daar diverse kruiden zaden en zaken met kweekkasje met zaden voor 1.09 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
prettig gestoord Geplaatst: 3 maart 2013 Share Geplaatst: 3 maart 2013 (aangepast) De aardbeien zaaisets van €0.99 bij de Action zijn Sarian zaden en ik had er 50 in een zakje!De kwaliteit van de zaaiset zelf is ook een stuk sterker dan gebruikelijk dus echt een koopje! 3 maart 2013 aangepast door Gast Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
divicento Geplaatst: 3 maart 2013 Share Geplaatst: 3 maart 2013 de lidl krijgt weer de zaken potgrond van 99 euro cent staan in het krantje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
viooltje Geplaatst: 4 maart 2013 Share Geplaatst: 4 maart 2013 De aldi heeft woensdag zakken zaai- en stekpotgrond voor 1,69. Verder zomerbloembollen voor 1,29. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
spirrie Geplaatst: 4 maart 2013 Share Geplaatst: 4 maart 2013 Ook bij de Lidl deze week: zakjes zaad. 0,19 - 0,49 - 1,49 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 4 maart 2013 Share Geplaatst: 4 maart 2013 Zojuist lees ik in het plaatselijke advertentiekrantje dat de Boerenbond/Welkoop ook bemeste potgrond in de aanbieding heeft. 3*70 liter voor 15 euro. Op hun site kon ik deze aanbieding niet vinden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten