Ga naar inhoud

Aanbiedingen voor de moestuin 2013

Aanbevolen berichten

Ik heb toch nog aardig wat ingeslagen bij de Lidl. Heb spinazie, uien, rode bietjes, broccoli, ijsbergsla, augurk, zonnebloemen, afrikaantjes, chinese kool gehaald. Volgens mij nog meer, maar dat weet ik even niet meer uit mijn hoofd

Voor mijn schoonmoeder voor op haar verjaardag nog peterselie, tijm en basilicum volgens mij. Die houd wel van kruiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt lekker ingekocht zo te zien

Mijn vrouw is net naar de Lidl geweest (kan zelf moeilijk, omdat ik na een val al drie weken op krukken loop) en heeft spinazie-, courgette-, prei-, paprika-, zonnebloem- en goudsbloemzaadjes gekocht. En ook een klein kasje

Oh ik spring gelijk in de auto en ga ook zo'n kasje kopen

In de kern van alle problemen schuilt een kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijf het wel opvallend vinden dat dat soort dingen worden aangeboden als tomatenkas.. Geeft maar weer aan hoe weinig verstand de verkoper er van heeft (Ok, diverse soorten kunnen sowieso. Bijv. de florida petite SIMPEL, die word max 18 a 25cm)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaden aanbieding bij de Aldi niord in Duitsland

http://www.aldi-nord.de/aldi_saemereien_48_5_1256_18685.html

Ook de Nettomarkt en de Pennymarkt in Duitsland hebben weer volop zaden en leuke dingentjes voor detuin.

De KIK, dat is een kledingwinkel nb, heeft allerlei kweekbakken en potten, perspotten etc staan voor drie keer niets. Ook in Duitsland trouwens.

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Actionkasjes zijn er weer? Super!! Bedankt voor de melding, ik zat erop te wachten. Ga morgen gelijk heen.

Wel opletten of de hoekjes van de deksels niet kapot zijn... die stoten (ze) er snel af...

Edit: en zie ik zomaar dat er nóg een Action in Groningen is bijgekomen die ook nog dichter bij is... hoezee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hadden ze de kasjes ook bij de action. Ook hadden ze kleine solar tuin lampjes, op een stokje/paaltje (30cm?) voor 79 cent per stuk. Heb zelf geen kasjes mee genomen, wel een bepaalde opberg bak die iets breder en minder lang is dan de kasjes, 2 euro per stuk. Leken me wel handig als bak voor alle potjes etc. want de kattenbakken zie ik al een tijdje niet meer staan

De cocopeat van de action kende we al.. Maar hier hadden ze nu ook orchideeën cocopeat. Kon niet echt veel verschillen vinden, behalve geen voeding & een véél lagere EC waarde.

Ook hadden ze blokken 'bodembedekker'. Een blok zou uitzetten tot 6 liter cocosvezelsnippers, en het zou ecologisch en biuologisch zijn, onkruid beperkend, een luchtige toplaag vormen, isolerend werken en goed beloopbaar zijn. Als het goed is is één blok genoeg voor 60x100cm. De prijs per blok is 64 cent.

Ga er morgen een in het water doen, ben benieuwd wat voor snippers er uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annie: morgen uit je werk even gaan. Volgens mij word het snel uitverkocht. Vorig jaar greep ik al snel mis.

Ze hebben gewoon veel vind ik....alle " gewone" dingen, maar ik heb bv ook meloen, pattison, rammennas, ronde courgette enz. gekocht! En dan ook nog heeeeel veeeel bloemen, waar ik braaf maar even niet naar gekeken heb, en nu denk ik, ships....had afrikaantjes moeten kopen!

Succes morgen!

hallo Jootje,

ik heb heeeeeeel veel afrikaantjes, ik wil wel ruilen als je wil??

ik spaar nog van alles, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...