Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuin forumdag: Wie neemt wat mee? Niet spieken Jorieke!

angela

Aanbevolen berichten

En we kunnen altijd nog aan dat varken beginnen dat Jorieke gaat slachten mocht er echt te weinig zijn

Vorige keer hebben we met zijn allen flink gebuffeld van al het lekkere eten..sommig lekkers was al op voordat ik eraan toe kwam en als er over is gaat het vast naar de varkens

Het is wel goed je te realiseren dat, als je met zijn tweeën bent, je niet voor 10 man eten mee moet nemen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een nachtje (slecht) over geslapen, maar ik moet je teleurstellen, ik doe het niet hoor, het is me bij nader inzien veel te veel werk. En nog meer gedoe...

Dus ik hou het op de 2 broden en 1 appeltaart.

Misschien de nasi voor de NMM tegoed houden, maar daar denk ik nog over na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit te lezen in dit topic,wat veel lekkers neemt iedereen mee, heerlijk!

Kan iemand mij tip geven wat er nog mist in de lijst?

Alleen tafelkleden?

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Jorieke wil wel ketjap, afwasmiddel en gist meenemen.

Ik keek nog even op het "boodschappenlijstje" van Jorieke daar stond dit op en ik zag het nog niet op het lijstje aan het eind/begin van deze draad. Mocht er iets over het hoofd hebben gezien en er is iets dubbel of niet handig, waarschuw me dan even aub.

Eten en drinken moet ik nog even over nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank Angela. Sowieso dank voor alle moeite.

OK ik neem een pak rijst mee, ipv ketjap.

Bij drinken zie ik 6 flesjes triple *) op 45 mensen. Mijn idee: "niet overdreven veel", ik neem nog zes flesjes mee (niet van eigen teelt). Mocht ik me vergissen dan laat ik het restant gewoon in Zelhem achter. Komt wel op denk ik dan.

Bij eten ik weet ik het niet goed. Er is al zo veel en veel variatie.

Ik ben nu aan het experimenteren met 'fruit leather'. Natuurlijk geen "eten", maar snoepgoed. Als de experimenten een beetje fatsoenlijk uitpakken neem ik ze mee. Lekker bij de thee 's middags.

Verder mag je me gerust "naar de winkel sturen" als er wat mist. Ik lees pas kort in dit topic en heb daardoor geen overzicht.

*) of was het dubbel, ik controleer het nog wel even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...