angela Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Share Geplaatst: 16 maart 2013 okEn we kunnen altijd nog aan dat varken beginnen dat Jorieke gaat slachten mocht er echt te weinig zijn Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 16 maart 2013 Share Geplaatst: 16 maart 2013 Haha, goed idee, zal ik de BBQ maar inladen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Share Geplaatst: 16 maart 2013 Ik vind het prima maar waar ga je Erny dan laten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 16 maart 2013 Share Geplaatst: 16 maart 2013 Ja vergeet RvO niet, die moet ook nog mee. dat wordt nog wat! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 16 maart 2013 Share Geplaatst: 16 maart 2013 @ Angela, Ja Jorieke heeft ook een Senseo, maar voor de dag zelf lijkt me gewone koffie beter.Anders duurt het zo lang voordat iedereen koffie heeft. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2013 Share Geplaatst: 16 maart 2013 En we kunnen altijd nog aan dat varken beginnen dat Jorieke gaat slachten mocht er echt te weinig zijn  Vorige keer hebben we met zijn allen flink gebuffeld van al het lekkere eten..sommig lekkers was al op voordat ik eraan toe kwam en als er over is gaat het vast naar de varkens Het is wel goed je te realiseren dat, als je met zijn tweeën bent, je niet voor 10 man eten mee moet nemen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 16 maart 2013 Share Geplaatst: 16 maart 2013 (aangepast) Edit: Brood en appeltaart, daar blijft het dus bij! 23 maart 2013 aangepast door Gast Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Mogen we stemmen?? Dan stem ik voor de nasi met de duivelse kip... Lekker als het buiten zo koud is... Daar wil ik, als het moet, zelfs wel de hele rit mee op schoot zitten... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Ik heb er een nachtje (slecht) over geslapen, maar ik moet je teleurstellen, ik doe het niet hoor, het is me bij nader inzien veel te veel werk. En nog meer gedoe... Dus ik hou het op de 2 broden en 1 appeltaart. Misschien de nasi voor de NMM tegoed houden, maar daar denk ik nog over na. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Tja, jammer, maar ik zal die appeltaart heel erg lekker vinden..als ik er een stukje van te pakken krijg.Misschien kan je het recept van de nasi in de "kookhoek"zetten? We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Ja ik kan wel kijken voor meer appeltaart, zodat ook ieder een stukje kan krijgen. Dan vergeet ik dat brood. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 17 maart 2013 Auteur Share Geplaatst: 17 maart 2013 1 taart is genoeg en zijn nog meer mensen die taart mee brengen en cake. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 17 maart 2013 Share Geplaatst: 17 maart 2013 Prima, 1 taart en 2 broden dus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marieke Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 Zit te lezen in dit topic,wat veel lekkers neemt iedereen mee, heerlijk!Kan iemand mij tip geven wat er nog mist in de lijst?Alleen tafelkleden? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mar Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 Helaas, maar ik kan zondag niet komen, dus neem ook geen hartige taart mee en geen rijst. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2013 Inderdaad tafelkleden, servetten, plastic bestek. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lisa Geplaatst: 18 maart 2013 Share Geplaatst: 18 maart 2013 (aangepast) M'n moeder heeft nog plastic bordjes en bestek liggen. Die kan ze meenemen, en als het nodig is haalt ze wat extra bij de Action. 19 maart 2013 aangepast door Gast http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 Voor Jorieke wil wel ketjap, afwasmiddel en gist meenemen.Ik keek nog even op het "boodschappenlijstje" van Jorieke daar stond dit op en ik zag het nog niet op het lijstje aan het eind/begin van deze draad. Mocht er iets over het hoofd hebben gezien en er is iets dubbel of niet handig, waarschuw me dan even aub. Eten en drinken moet ik nog even over nadenken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst: 19 maart 2013 Lisa ik noteer het. RvO ik geloof dat iemand al Ketjap had? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nepomuk1983 Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 Ja, ik neem ketjap eme voor Jorieke en volgens mij had ze aan 1 flesje genoeg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 OK, ketjap is duidelijk. Dank voor de reactie.Blijkbaar heb ik iets over het hoofd gezien. Ik verzin nog wel iets anders.Maar nu even niet. Komt later. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst: 19 maart 2013 Ze had nog om rijst gevraagd en die staat er pas 1x op? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RvO Geplaatst: 19 maart 2013 Share Geplaatst: 19 maart 2013 Dank Angela. Sowieso dank voor alle moeite.OK ik neem een pak rijst mee, ipv ketjap. Bij drinken zie ik 6 flesjes triple *) op 45 mensen. Mijn idee: "niet overdreven veel", ik neem nog zes flesjes mee (niet van eigen teelt). Mocht ik me vergissen dan laat ik het restant gewoon in Zelhem achter. Komt wel op denk ik dan. Bij eten ik weet ik het niet goed. Er is al zo veel en veel variatie.Ik ben nu aan het experimenteren met 'fruit leather'. Natuurlijk geen "eten", maar snoepgoed. Als de experimenten een beetje fatsoenlijk uitpakken neem ik ze mee. Lekker bij de thee 's middags. Verder mag je me gerust "naar de winkel sturen" als er wat mist. Ik lees pas kort in dit topic en heb daardoor geen overzicht.  *) of was het dubbel, ik controleer het nog wel even. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HuubvG Geplaatst: 20 maart 2013 Share Geplaatst: 20 maart 2013 (aangepast) Edit, hier stond dat ik niet zou komen, maar ik kom toch!En neem gewoon alles mee volgens afspraak.Huub 21 maart 2013 aangepast door Gast Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 20 maart 2013 Share Geplaatst: 20 maart 2013 ik neem ook rijst mee, ok? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten