MacChouffe Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 Hallo, Het aantal molshopen in mijn gazon is dit jaar enorm ! Om het probleem aan te pakken heb ik een aantal draadklemmen gekocht maar ik weet niet hoe je ze moet plaatsen. Op het internet is er nergens uitleg te vinden. Misschien weet iemand van jullie hoe dat het moet ? Een foto om het type van klem wat te verduidelijken. Alvast bedankt voor de uitleg ! MacChouffe Quote
RobO Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 opspannen, dus knijpers naar buiten lusje om de bovenste twee draden leggenen in een gang plaatsen als je de knijpers aanraakt schuift het lusje naar boven richting veer en klappen de knijpers dicht deze werkt trouwens beter: 1 Quote
MacChouffe Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Geplaatst: 29 december 2012 RobO, Bedankt voor de uitleg. Nu maar hopen dat deze "alpenmol" (want hij maakt potverdikke hoge hopen) zich eens laat vangen door deze klemmen. Groeten, MacChouffe Quote
harmony Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Ik geef ook de voorkeur aan de klem van RoBo. De afgelopen 4 maanden hebben we er 18 mee gevangen. Jammer van zulke mooie beestjes, maar ze maakten het echt te bont. Ze presteren het zelfs om in de borders en de moestuin enorme hopen te maken, de gangetjes storten in, zodat je daar weer kuilen krijgt en op moet passen dat je je enkels er niet in breekt Quote
Lizzy84 Geplaatst: 1 maart 2021 Geplaatst: 1 maart 2021 Beste, met interesse lees ik dit, maar ik begrijp het nog steeds niet. Hoe je deze klem zet. Iemand een foto van de klem in gezette vorm? Gr Lizzy Quote
Jane Doe Geplaatst: 6 juni 2021 Geplaatst: 6 juni 2021 Die van RobO ken ik wel, maar die anderen geen ervaring mee. Quote
henkh Geplaatst: 14 juli 2021 Geplaatst: 14 juli 2021 kan iemand een foto plaatsen van de bovenste klem met dat aparte ringetje om de klem gespannen te laten Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.