divicento Geplaatst: 9 december 2012 Share Geplaatst: 9 december 2012 beste mede forum leden , mijn naam is vincent en ik ga volgend jaar beginnen met een aantal bakken op balkon en een klein stukje tuin ben 23 jaar en ik heb al een groot deel van jullie tips en trics gelezen voordat ik deze post aanmaakte foto,s komen nog als ik er tijd voor heb mvg vincent Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bio-fee Geplaatst: 9 december 2012 Share Geplaatst: 9 december 2012 Hoi Vincent, welkom hier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 9 december 2012 Share Geplaatst: 9 december 2012 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 10 december 2012 Share Geplaatst: 10 december 2012 Welkom Quote Giga-gaas.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
smoeshi Geplaatst: 10 december 2012 Share Geplaatst: 10 december 2012 welkom Quote * www.snoeshi.nl/smoeshi * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helen Geplaatst: 10 december 2012 Share Geplaatst: 10 december 2012 Welkom Vincent!! Quote Groetjes uit de Betuwe Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gem Geplaatst: 16 december 2012 Share Geplaatst: 16 december 2012 Welkom Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.