Thessa Geplaatst: 3 november 2012 Share Geplaatst: 3 november 2012 (aangepast) mag ik ook hier aftrappen ? voor de voorraadkast;Thessa ; Wc PapierJootje; pindakaas en hagelslag voor de dag zelf;Thessa; worteltaart & weg werp roer stokjesJootje; salade/slatje 4 november 2012 aangepast door Gast kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansi Geplaatst: 3 november 2012 Share Geplaatst: 3 november 2012 ....Waarom wc papier....?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 3 november 2012 Share Geplaatst: 3 november 2012 Omdat wc papier toch wel fijn is bij je wc bezoekje? Hansi: Zal er inderdaad wat vaag uit zien als je er niks van af weet.. Maar het is elk jaar gewoonte geworden om gewoon veel dingen mee te nemen om Jorieke haar voorraad kast vol te proppen Topic vorig jaar; Klik > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thessa Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Share Geplaatst: 3 november 2012 ....Waarom wc papier....?? o zie nu pas dat het een beetje raar staat....maar je snapt em nu toch wel he kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Heylane Geplaatst: 3 november 2012 Share Geplaatst: 3 november 2012 Je hebt er zin in Thessa Ga jij zorgen dat iedereens bijdrage in het eerste berichtje terecht komt, zodat daar een soort lijst ontstaat?Ik wacht nog even af wat de datum wordt en dan laat ik weten wat ik meeneem. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansi Geplaatst: 4 november 2012 Share Geplaatst: 4 november 2012 Nu begrijp ik wat jullie ermee bedoelen. m.v.g.hansi Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thessa Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Share Geplaatst: 4 november 2012 ik wil het wel proberen maar weet niet hoe de situatie blijft bij ons ivm mijn scheiding....als er iemand is die tijd genoeg heeft en hier gemakkelijk mee uit de voeten kan ? graag is er nog niemand verder die al iets bedacht heeft mee te nemen ?dus iets voor Jorieke haar voorraadkast ( wat ze zelf niet kan telen ) en iets om te gebruiken de dag zelf bv eten/drinken/keukenpapier/roerstaafjes/borden/bekers enz.... ik bedenk me net...ik heb een flinke tas vol met weg werp roerstaafjes enz...die neem ik ook wel mee kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 4 november 2012 Share Geplaatst: 4 november 2012 Hoi, Voor de voorraadkast neem ik pindakaas en hagelslag mee. En voor de dag zelf wil ik wel een slaatje/ salade maken? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 5 november 2012 Share Geplaatst: 5 november 2012 Misschien handig om de lijst uit het topic van de vorige keer even hierheen te kopieren en aan te vullen met namen en spullen.....heb je al een leidraad Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 29 december 2012 Share Geplaatst: 29 december 2012 Ik neem mee voor de voorraadkast van Jorieke zout en suiker en meel. Voor de lunch..daar denk ik nog even over na. Vorig jaar had ik drank, als de vin pissenlit en de pastinaakwijn lekker zijn neem ik van beiden een fles mee.We gaan ze binnenkort bottelen. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 29 december 2012 Share Geplaatst: 29 december 2012 Vorig jaar hadden we als kadootje voor de leukigheid voor Jorieke en Joep ook allemaal een bloem meegenomen, en sommigen ook zakjes zaad.Wie heeft er een idee wat we dit jaar mee kunnen nemen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 29 december 2012 Share Geplaatst: 29 december 2012 o Jet moet je echt doen die was zo lekker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 30 december 2012 Share Geplaatst: 30 december 2012 Voor de voorraadkast neem ik mee:handzeep en voor de dag zelf weet ik nog niet maar ik breng wel iets mee. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 30 december 2012 Share Geplaatst: 30 december 2012 Praat me even bij, alsjeblieft! Ik ben nog niet lang bij dit forum. Toen ik schreef dat het wel ver was vanuit Zeeland, kreeg ik een prive-berichtje van Jorg (die blijkt vlakbij me te wonen) om samen te carpoolen. Hoi,hoi! Gezellig en 300 km is nu niet meer zo ver Maar als nieuweling heb ik ook nog veel vragen. Ik begrijp dat op 24 maart de moestuin-forum-dag is.... Ben ik daar ook welkom? Moet ik me dan ergens opgeven? Uit deze "draad" van mensen die er al eerder waren maak ik op dat het in Amerikaanse stijl gaat (iedereen brengt zo mogelijk wat mee aan plantjes, stekken, zaden e.d. om te ruilen, maar ook om de andere gasten van een natje en droogje te voorzien....en wat extra's om het huis van de gastvrouw/heer niet helemaal leeg te plunderen). Verder stel ik me voor: iedereen laat even mee de handjes wapperen, waar nodig. Maar ook een financiele bijdrage zou ik niet onredelijk vinden. Kortom: Wie kan me wat meer vertellen over het wat en hoe van deze dag, waar - als het kan - ik graag naar toe zou komen? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 30 december 2012 Share Geplaatst: 30 december 2012 Je kunt je hier opgeven: moestuinforumdag-2013-zondag-24-maart-in-zelhem-t7381.htmlEn verder kun je via Algemeen en Moestuinforumdag al beginnen met lezen... gezellig dat je komt! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 1 januari 2013 Share Geplaatst: 1 januari 2013 Ik zal kijken of ik iets voor de lunch klaar kan maken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ClaudiaRebecca Geplaatst: 2 januari 2013 Share Geplaatst: 2 januari 2013 wij nemen wel olie en suiker mee voor Jorieke en Joep. ik weet nog niet wat we meenemen om lekker op te eten, maar is t een idee omdat t zo vroeg in t jaar is (en waarschijnlijk koud) dat we ook zorgen voor wat soep ? ik wil wel linzensoep maken. wat vinden jullie ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 2 januari 2013 Share Geplaatst: 2 januari 2013 Mij lijkt het een superidee. Misschien (als we met heel veel zijn) kunnen er meerdere mensen soep maken? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 2 januari 2013 Share Geplaatst: 2 januari 2013 (aangepast) Voor iedereen die naar de MTFD komt: Vorig jaar hebben we behalve wat voor de lunch ook allemaal voor Jorieke en Joep iets meegenomen..voor hun voorraadkast. Dat was geen ruilgoed voor de planten die Jorieke aanbood, maar als dank voor hun gastvrijheid. We hebben toen een lijst bijgehouden ( ik deed dat) van alle giften, zodat het een beetje verdeeld was, en ze niet met 30 pakken suiker of tien pakken alu-folie zou komen te zitten. In het zelfde topic hebben we bijgehouden wie wat meeneemt voor de lunch, zodat dat ook een beetje verdeeld zou worden. Thessa`s vraag was al: wie komt hier vaak en kan deze twee gegevens in een apart topic bijhouden? Kijk ook even hier: niet-voor-jorieke-bestemd-t3974.html, dan zie je hoe het vorig jaar is gedaan! 2 januari 2013 aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 2 januari 2013 Share Geplaatst: 2 januari 2013 Ik neem zout mee.Hoeveel pakken zal ik meenemen ???Het gewone zout van de Lidl is dat ook goed. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 3 januari 2013 Share Geplaatst: 3 januari 2013 Ik wil het wel bijhouden, maar dan maak ik wel even een nieuw topic aan omdat ik deze niet kan wijzigen.Goed? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 3 januari 2013 Share Geplaatst: 3 januari 2013 Hartstikke tof Angela. Je kunt een nieuw topic aan maken of hier op pagina drie een nw bericht maken en overnemen wat er tot nu toe is aangeboden. Ik heb het overzichtsbericht vorig jaar vaak weer "meegenomen" naar de verdere pagina`s.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 3 januari 2013 Share Geplaatst: 3 januari 2013 Nieuw topic gemaakt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 3 januari 2013 Share Geplaatst: 3 januari 2013 Super gedaan Angela!Dan sluiten we dit topic en gaan we hier verder:moestuin-forumdag-wie-neemt-wat-mee-niet-spieken-jorieke-t7486.html We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten