Gwen Geplaatst: 7 november 2012 Share Geplaatst: 7 november 2012 Ik heb er leuke dingen uit, zie eerder berichtje hier. Mijn zaden waren nog niet droog genoeg dus die kan ik nazenden als ze dat wel zijn. De doos is zo zwaar dat ik hem in een koffer op wieltjes heb gedaan om mee te kunnen nemen . Ik denk dat het gewicht vooral komt door dikke glazen potjes en een paar magazines en een boekje. De zaden zelf wegen niet heel erg veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
suikerbuikje Geplaatst: 7 november 2012 Share Geplaatst: 7 november 2012 Wie is er na mij aan de beurt? Ik kan de doos zaterdag of maandag op de post doen naar de volgende liefhebber! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Heylane Geplaatst: 7 november 2012 Share Geplaatst: 7 november 2012 Ik heb je een pm gestuurd Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
suikerbuikje Geplaatst: 9 november 2012 Share Geplaatst: 9 november 2012 Bijna klaar met de doos doorvlooien. Ik heb een paar leuke dingetjes eruit zo ben ik heel blij met de heilige boontjes, die wilde ik heel graag uitproberen. Verder wat van die ui- en preikiem zaadjes en nog wat zaadjes hier en daar. Het glazen potje had het overigens niet overleefd dus de zaden daarin heb ik overgebracht naar een plastic zakje. Dit weekend even mijn eigen zaden voorraad erbij pakken en de doos aan vullen. Plan is om de doos dan maandag door te sturen aan Heylane, haar adres heb ik inmiddels per pb gehad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Heylane Geplaatst: 13 november 2012 Share Geplaatst: 13 november 2012 De doos is aangekomen. Mijn ouders waren hier toen de pakketbezorger voor de deur stond. Ze wilden natuurlijk precies weten wat dat nou voor doos was en hoe het allemaal zat. Wie had er iets ingestopt en van wie kwam de doos nu en hoe wist ik dan naar wie ik m door moest sturen en hoe kende ik die mensen dan etc Ik zit op het moment even tot mijn oren in een verbouwing, werk etc, maar het weekend ga ik tijd nemen om m helemaal te bekijken. Dan is ie maandag weer gereed voor doorzending. Wie wil m dan hebben? Mogelijkheden voor doorgeven in Amsterdam of omgeving Zwolle (of op de route daartussen) en anders verstuur ik m.Wie oh wie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Share Geplaatst: 13 november 2012 Heylane laten we de volgorde aanhouden.Ik geloof dat Dennis en Wouttie liever nog even wachten. Ik heb Eezultjhu(Ilse) en Conny toegevoegd aan de lijst. Conny die ene week schenken we je Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidje Geplaatst: 14 november 2012 Share Geplaatst: 14 november 2012 Ik zie dat ik de volgende op de lijst ben. Misschien dat ik de doos dan aan Bloemenkoningin of Margareth door kan geven. Helaas kom ik de komende week niet in Amsterdam om de doos op te halen. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eelzuhtjuh Geplaatst: 15 november 2012 Share Geplaatst: 15 november 2012 Heylane laten we de volgorde aanhouden.Ik geloof dat Dennis en Wouttie liever nog even wachten. Ik heb Eezultjhu(Ilse) en Conny toegevoegd aan de lijst. Conny die ene week schenken we je Top!Ik bedacht me net dat ik even een seintje moest geven dat ik een half jaar erop zit sta ik er al bij ServiceIk woon in Maassluis en kan met de volgende Regio's mee doen: Westland, Den-Haag, Rotterdam (Vlaardingen, Schiedam), Spijkenisse (Rozenburg, Hoogvliet, Hellevoetsluis) etc. Mijn schoonouders wonen in Nigtevecht, daar zullen we in de december maanden regelmatig zijn dus misschien een idee voor de mensen uit Hilversum? Als de doos bij mij aan komt kan ik hem idd makkelijk doordoen naar Conny, die woont redelijk in de buurt, zo lang ik maar niet het centrum van Rotterdam door moet met de auto want daar begin ik niet aan hahahaha En dan nog even over mijn naam he er staat ilsetje: Eel - zuh - tjuh Maar goed deze naam gebruik ik al ruim 10 jaar op het net en ben het ondertussen wel gewend dat mensen ezeltje lezen hihi Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 15 november 2012 Auteur Share Geplaatst: 15 november 2012 En dan nog even over mijn naam he er staat ilsetje: Eel - zuh - tjuh Maar goed deze naam gebruik ik al ruim 10 jaar op het net en ben het ondertussen wel gewend dat mensen ezeltje lezen hihi Ja ik moest het even uit mijn hoofd doen..het is niet een naam die in zijn goede vorm gemakkelijk blijft hangen Ik zeg gewoon Eelzu..?ok Goed idee om het straks samen met Conny te doen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Conny Geplaatst: 15 november 2012 Share Geplaatst: 15 november 2012 Joepie ik zit bij de 3e ronde, dank je wel appelvrouw.En Eelzuhtjuh { ik heb het maar geknipt en geplakt }, ik kan ook gewoon de trein naar Maassluis pakken.Dan spreken we af op het station ofzo. Groetjes Conny. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eelzuhtjuh Geplaatst: 15 november 2012 Share Geplaatst: 15 november 2012 Conny, dat gaat helemaal goed komen hoor! Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bloemenkoningin Geplaatst: 15 november 2012 Share Geplaatst: 15 november 2012 Hoi, ik moet het met de post doen. Ik wil hem ook wel afhalen bij een kiala punt. Dat scheelt weer.Ik hoor wel wat de bedoeling is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 16 november 2012 Share Geplaatst: 16 november 2012 Heylane laten we de volgorde aanhouden.Ik geloof dat Dennis en Wouttie liever nog even wachten. Komt ie dan nu deze kant op?? Of wat is de volgorde?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 16 november 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 november 2012 Komt ie dan nu deze kant op?? Of wat is de volgorde?? Jet- Hilversum Jooze- Hilversum Gwen-Utrecht Wouttie-Noord-West/Den Helder Dennis29- Kop van NH Geedee-Zuid LimburgEnjoy- Zeewolde ,Zeist, Barneveld, Veenendaal, Amersfoort...Helena-Zuid-West BrabantHeylane-Amsterdam Kruidje-regio EindhovenFreggel-Zuid LimburgBloemenkoningin- Tilburg, EindhovenSuikerbuikje- Utrecht Jos- Zuid LimburgMargareth- van Zuid Limburg tot in Den BoschEelzuhtju- MaassluisConny- Zuid Holland Heylane zou hem aan iemand in haar buurt kunnen geven en anders de volgorde aanhouden. Het is dan inderdaad Geedee en de rest van Limburg..( = al gehad, wil hem nog niet) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bloemenkoningin Geplaatst: 16 november 2012 Share Geplaatst: 16 november 2012 Ik denk dat het verstandigste is om hem met de post of kialapunt weer door te sturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 16 november 2012 Share Geplaatst: 16 november 2012 Okay dan zal ik Heylane mijn adres pm-men....en voor de rest van zuid-Limburg....pm mij even wat en hoe jullie het best uitkomt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidje Geplaatst: 16 november 2012 Share Geplaatst: 16 november 2012 Hey, jullie zitten mij over te slaan . Of krijg ik hem na de Limburgers? Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 16 november 2012 Share Geplaatst: 16 november 2012 Zie eerste bericht...dat is de volgorde heb ik begrepen.....ik heb m ook nog niet gehad maar vanwege het doorgeefsysteem is hij nu al bij Heylane terecht gekomen....maar als hij weer met de post doorgestuurd wordt.....ben ik blijkbaar aan de beurt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 16 november 2012 Auteur Share Geplaatst: 16 november 2012 Hey, jullie zitten mij over te slaan . Of krijg ik hem na de Limburgers?Klopt Limburg is nu aan de beurt dank zij Geedee..dat wordt dan daar doorschuiven, en kijken of hij dan met iemand mee kan naar Enjoy en/of Kruidje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Heylane Geplaatst: 17 november 2012 Share Geplaatst: 17 november 2012 Geedee, ik heb je pm ontvangen, ik laat je weten als ie op de post gaatKruidje, sorry, ik had niet gezien dat we Geedee 'overgeslagen' hadden. Maar als jij nà Zuid-Limburg komt heb jij eerste keus uit de nieuwe zaden die er daar in gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidje Geplaatst: 17 november 2012 Share Geplaatst: 17 november 2012 Ah, nou snap ik hem. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Heylane Geplaatst: 20 november 2012 Share Geplaatst: 20 november 2012 De doos is onderweg naar Z-Limburg Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 21 november 2012 Share Geplaatst: 21 november 2012 Freggel, Jos, Margareth...a.s. zaterdag 24 november evt overdracht of samen neuzen??? Laat me maar even iets weten....mogelijk kan Margareth hem mee terug op reis naar Brabant nemen......jullie horen het nog Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
freggel Geplaatst: 21 november 2012 Share Geplaatst: 21 november 2012 Ik heb zaterdag een kinderfeestje, maar kan s'avonds eventueel wel de doos hier in de buurt ophalen / overnemen. Quote blog/freggel/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 22 november 2012 Share Geplaatst: 22 november 2012 Jos kan wel op zaterdag ochtend en middag....hij kan in de avond niet......nog niks van Margareth gehoord.....ik ga haar een sms sturen want ze kijkt niet elke dag op t forum.... wordt vervolgd..... De doos is inmiddels in huis Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.