Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zaden carrousel 3e (4e) ronde

appelvrouw

Aanbevolen berichten

Ik heb er leuke dingen uit, zie eerder berichtje hier. Mijn zaden waren nog niet droog genoeg dus die kan ik nazenden als ze dat wel zijn.

De doos is zo zwaar dat ik hem in een koffer op wieltjes heb gedaan om mee te kunnen nemen . Ik denk dat het gewicht vooral komt door dikke glazen potjes en een paar magazines en een boekje. De zaden zelf wegen niet heel erg veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna klaar met de doos doorvlooien. Ik heb een paar leuke dingetjes eruit zo ben ik heel blij met de heilige boontjes, die wilde ik heel graag uitproberen. Verder wat van die ui- en preikiem zaadjes en nog wat zaadjes hier en daar. Het glazen potje had het overigens niet overleefd dus de zaden daarin heb ik overgebracht naar een plastic zakje. Dit weekend even mijn eigen zaden voorraad erbij pakken en de doos aan vullen. Plan is om de doos dan maandag door te sturen aan Heylane, haar adres heb ik inmiddels per pb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De doos is aangekomen. Mijn ouders waren hier toen de pakketbezorger voor de deur stond. Ze wilden natuurlijk precies weten wat dat nou voor doos was en hoe het allemaal zat. Wie had er iets ingestopt en van wie kwam de doos nu en hoe wist ik dan naar wie ik m door moest sturen en hoe kende ik die mensen dan etc

Ik zit op het moment even tot mijn oren in een verbouwing, werk etc, maar het weekend ga ik tijd nemen om m helemaal te bekijken.

Dan is ie maandag weer gereed voor doorzending. Wie wil m dan hebben? Mogelijkheden voor doorgeven in Amsterdam of omgeving Zwolle (of op de route daartussen) en anders verstuur ik m.

Wie oh wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heylane laten we de volgorde aanhouden.Ik geloof dat Dennis en Wouttie liever nog even wachten.

Ik heb Eezultjhu(Ilse) en Conny toegevoegd aan de lijst. Conny die ene week schenken we je

Top!

Ik bedacht me net dat ik even een seintje moest geven dat ik een half jaar erop zit sta ik er al bij Service

Ik woon in Maassluis en kan met de volgende Regio's mee doen: Westland, Den-Haag, Rotterdam (Vlaardingen, Schiedam), Spijkenisse (Rozenburg, Hoogvliet, Hellevoetsluis) etc.

Mijn schoonouders wonen in Nigtevecht, daar zullen we in de december maanden regelmatig zijn dus misschien een idee voor de mensen uit Hilversum?

Als de doos bij mij aan komt kan ik hem idd makkelijk doordoen naar Conny, die woont redelijk in de buurt, zo lang ik maar niet het centrum van Rotterdam door moet met de auto want daar begin ik niet aan hahahaha

En dan nog even over mijn naam he er staat ilsetje: Eel - zuh - tjuh

Maar goed deze naam gebruik ik al ruim 10 jaar op het net en ben het ondertussen wel gewend dat mensen ezeltje lezen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog even over mijn naam he er staat ilsetje: Eel - zuh - tjuh Maar goed deze naam gebruik ik al ruim 10 jaar op het net en ben het ondertussen wel gewend dat mensen ezeltje lezen hihi

Ja ik moest het even uit mijn hoofd doen..het is niet een naam die in zijn goede vorm gemakkelijk blijft hangen Ik zeg gewoon Eelzu..?ok Goed idee om het straks samen met Conny te doen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt ie dan nu deze kant op?? Of wat is de volgorde??

Jet- Hilversum

Jooze- Hilversum

Gwen-Utrecht

Wouttie-Noord-West/Den Helder

Dennis29- Kop van NH

Geedee-Zuid Limburg

Enjoy- Zeewolde ,Zeist, Barneveld, Veenendaal, Amersfoort...

Helena-Zuid-West Brabant

Heylane-Amsterdam

Kruidje-regio Eindhoven

Freggel-Zuid Limburg

Bloemenkoningin- Tilburg, Eindhoven

Suikerbuikje- Utrecht

Jos- Zuid Limburg

Margareth- van Zuid Limburg tot in Den Bosch

Eelzuhtju- Maassluis

Conny- Zuid Holland

Heylane zou hem aan iemand in haar buurt kunnen geven en anders de volgorde aanhouden. Het is dan inderdaad Geedee en de rest van Limburg..

( = al gehad, wil hem nog niet)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...