Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net gegeten? (uit eigen tuin) #2

Jorg

Aanbevolen berichten

@RobO: ik maak vaak notencake. door het meel heel goed door het beslag te spatelen (beetje voor beetje) krijg je een steviger deeg. De noten zakken sindsdien niet meer naar onderen. misschien helpt dat ook met de chocolade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaan we proberen, dank

gegeten: kliekjes na heel gezellie bezoek gisteren van de kids en de smallkids ( kleinzoon loopt ) maar wel met coole stoofpeertjes toe (Gieser Wildeman met suiker 75 g per kg, kaneelstokje, beeeeetje kruidnagel, vanilestokjesmerg (alweer zo'n mooi Wordfeudwoord ( hé dit trouwens ook... )), 45 minuutjes in de snelkookpan

Link naar reactie
Delen op andere sites

bloemkool + kaassausje met volkorenmeel (per ongeluk verkeerde zakje gepakt), appelmoes van de Bramley's Seedling van Lambert (dank je Lambert ), pastinaak-aardappelpuree en vissticks omdat de smallkids er zo van houden en ikzelf net doe of ik er ook van houdt en kwarkbolletje met cranberrie toe

Dochter heeft schapengoulash van MergenMetz gescoord (moderne jeugd sms't dan: "schapengoulash in da house"), eten we van de week na import

Link naar reactie
Delen op andere sites

We eten met de hele straat...24 man krijgen zodirekt wortels met sinaasappelsap geglaceerd. (poging 2, poging 1 is gesneuveld en geëindigd als ( megalekkere trouwens) indiase wortelsoep.)ook krijgen ze gratin Dauphinois van de Charlottes...verder hoefde ik niet te koken

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indiaas met aubergine, ui, koriander en een habanero peper uit eigen tuin (gelukkig maar 1 peper gebruikt ) en verder van alles uit het specerijenrek. Heerlijk maar wel gruwelijk heet!

Daarbij de tofu a la Appelvrouw... Lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...