HansK Geplaatst: 26 augustus 2012 Share Geplaatst: 26 augustus 2012 ik heb vanavond sap gemaakt van rozenbottels. De resten heb ik door een zeef gewreven en daar heb ik nu dus een bakje puree van. Maarrrr... wat kan ik nu doen met die puree. Het kan natuurlijk in een smoothie o.i.d., maar heeft iemand nog andere ideeën? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 26 augustus 2012 Share Geplaatst: 26 augustus 2012 jam of siroop.Boordevol vitamine C Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
HansK Geplaatst: 26 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst: 26 augustus 2012 ja, maar het is heel dikke puree. Eerst verdunnen met water dan maar? En dan met geleisuiker jam van maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 27 augustus 2012 Share Geplaatst: 27 augustus 2012 Ik neem dan weer wat van het sap, en maak het daarmee iets dunner. Je kunt ook ander sap gebruiken. En dan lekker een dikke smeuïge jam van maken Heb ik vorig jaar gedaan, ga ik dit jaar weer doen. Oh en je kunt er natuurlijk ook fruitleer van maken. Zoek hier bovenin maar eens. Quote Giga-gaas.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.