Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
:shock: Hebben!

Ik had toevallig net voor Frank's bericht al een deal voorgesteld betreft de witte aardbei, ik heb de lambada die heeft hij nog niet. Hoop dat Hans is van wie het eerst komt.... Heej heb een nieuw privebericht...es kieken wat ie te zeggen heeft?!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Je hebt de witte aardbei in een bosaardbei formaat en de annanas aardbei die middel vruchten geeft maar ook zeker de annanas smaak het is niet enkel de kleur ook de smaak dus is heel anders.

De mijne komen ook bij van Duivenvoorde, zeer aardige kerel en GOEDKOOP en mooie planten hij verstuurd door heel Nederland, een dikke aanrader om aardbeien planten daar te kopen.

Kijk ook naar de frambozen aardbei ook deze verschild van smaak (frambozig dus) en niet alleen de kleur/vorm.

Ik heb nog een derde soort gekocht bij Duivenvoorde maar even kwijt welke dat ook weer was kan best die aardbei soort zijn die giga grote aardbeien geeft.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ziet er goed uit en voor een goede prijs inderdaad, zet em even bij favoriete webshops erbij.

Geplaatst:

Nog wat leuke aardbei soorten gevonden,

Fragaria vesca 'Reine des Vallées'

Fragaria vesca 'Capron Royal' muskaat aardbei

Fragaria vesca 'Apricot' abrikoos aardbei

Fragaria 'Golden Alpine' witte bosaardbei

Fragaria vesca 'Capron framboise"" framboosaardbei

Fragaria 'Schwarzer Ananas' zwarte aardbei

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Gevonden?? Waar in het bos?

Je zal ze wel al weer besteld hebben, of niet?

Geplaatst:

Bij die aardbeienhandelaar waar je het vorige keer over had? Ga ik even neuzen dan....

Geplaatst:

Nou dan denk ik dat ik eerder zwarte aardbeien heb als ik ze straks nog 2 maanden laat hangen dan jij!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...