wilma2 Geplaatst: 1 juli 2012 Share Geplaatst: 1 juli 2012 om alle moeilijkheden kwijt te raken die ik de afgelopen tijd ondervond om in te loggen , heb ik mij opnieuw geregistreerd VOORHEEN ALS Wilma bekend, ga ik nu dus verder met wilma 2blijf wel dezelfde oude ploeteraar hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 1 juli 2012 Share Geplaatst: 1 juli 2012 Welkom Wilma de tweede Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 1 juli 2012 Share Geplaatst: 1 juli 2012 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 3 juli 2012 Share Geplaatst: 3 juli 2012 Hee Wilma Twee, waar ik benieuwd naar ben is naar je bad, plaats je daar nog eens een foto van? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 3 juli 2012 Share Geplaatst: 3 juli 2012 Wilma in bad....en daar een foto van???? Nee toch!!??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wilma2 Geplaatst: 4 juli 2012 Auteur Share Geplaatst: 4 juli 2012 jawel Appelvrouw, mijn bad functioneerd nog steeds goed. geedee wees niet bang dat ik er zelf ook bij inspring hoor Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 4 juli 2012 Share Geplaatst: 4 juli 2012 Echt mooi gedaan Wilma!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jooze Geplaatst: 4 juli 2012 Share Geplaatst: 4 juli 2012 Dat bad is echt gaaf!! Mega handig bedacht! Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.