Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er iemand die dat doet ? Nog organisch meststof smijten als het loof mooi staat om de aardappelen te laten aandikken in de grond.

Ist vandage ni tis vo morge

Geplaatst:

Ja, ik.... Maar niet vooraf bedacht ofzo... Ze staan in een zak, dus als ik de potten water geef krijgt de aardappelplant ook. Als er wat in het water zit (biologisch, vloeibare mest) dan krijgt ie dat ook. Maar in volle grond zou ik het niet gedaan hebben denk ik.

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Eva1986 en rantje, dan lijkt me dat handig om dat te scheiden van topics die gaan over de volle grond om verwarring met de teelt in zakken/potten met snel uitgeputte potgrond te voorkomen (ook al vermelden jullie het)

Ik mest mijn aardappels niet bij, ze moeten het doen op de verteerde paardenmest die in het najaar/voorjaar is ondergewerkt. Alleen bij het aanaarden krijgen ze nog wat patentkali.

Geplaatst:

Ik mest net als Jorg met koe- of paardenmest in het najaar 9gewoon opbrengen en ouderwets doorspitten) en geef patentkali als de planten halverwege zijn. verder niets. EN dat gaat prima.

Geplaatst:

Patent kali krijgen ze bij als ik denk dat de knol vorming wat achter blijft. Overigens hebben ze paardenmest gehad en daar doen ze het over het algemeen voldoende op.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...