helen Geplaatst: 23 december 2012 Geplaatst: 23 december 2012 Laat maar komen!! Ik en mijn SII zijn er klaar voor Quote Groetjes uit de Betuwe
Antoine Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Geplaatst: 24 december 2012 Hallo allemaal, Het liep even wat minder dan verwacht. De test is nog niet goed. Helaas, zeker voor degene die erop hebben zitten wachten Ik ga eerst kerst vieren, en dan ga ik weer verder met de test. De bedoeling is dat ik via de mail aanvragen krijg voor de test. Dan krijg je een linkje om de app te downloaden, en uitpakken. (net een kadootje ).... De commentaren moeten dan ook naar mij gemaild worden, en die zet ik weer hier online. Sorry, ik kan ook geen ijzer met handen breken... Goede kerst allemaal... gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Sovreze Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Geen sorry zeggen voor dingen die je uit eigen beweging, geheel belangenloos, ontwikkelt voor anderen Als 'wij' willen dat het goed werkt moeten we ook geduld hebben. Quote
hansi Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Iemand die zich zo voor zijn/haar forum zo inzet,moest op zijn minst een onderscheiding krijgen. m.v.g.hans Quote
Antoine Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Geplaatst: 3 januari 2013 Nou dank je Het probleem is, dat ik dit naast mijn baan doe, en nu had ik deze dagen veel tijd, maar door prive-omstandigheden zit het nu even niet mee. Maar het komt goed hoor... Ik probeer zo snel mogelijk de test klaar te krijgen. Nogmaals, ik vind het wel geweldig dat jullie zo enthousiast zijn! Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Mar Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Zal je een pb sturen. Heb ook zeker geen haast, vind het geweldig dat je het wilt doen en wacht rustig af.Heb ervaring met ontwikkelen en testen. (beroepsmatig) Quote
Antoine Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Geplaatst: 9 januari 2013 De volgende mail heb ik gestuurd naar mensen die een pm hebben gestuurd: Hoi, liefst heb ik je mailadres. Mail even naar mij. [email protected] onder vermelding van : Applicatie. Als je het leuk vind om mijn demo-test te testen dan heb ik hier de link voor je: -stuur een email om de demo te testen- Dit is niet het project hoor, meer een test om plaatjes op te slaan. Maar er zitten bugs in, misschien zie je ze gelijk. De code kan je bekijken in Delphi of anders in een programmers-notepad (Script: Pascal). Hoor heel graag van jou je bevindingen, geen commentaar over design, dit is een test. Gr Anton Iedereen staat vrij om er aan mee te doen, maar het wordt wel een test voor een beetje de gevorderden... De code zit er bij, dus je kan naar hartelust rommelen. Zet bij wijzigingen in de code wel comments, anders zie ik niet wat je gewijzigd hebt... Succes! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
RobO Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 misschien ben ik te snel maar ik krijg op winXP error loading MIDAS.DLL Quote
dennislp Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 Deze XP gebruiker ook Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
RobO Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 opgelost: zet midas.dll in de map van de exeje vindt m hier: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?midas download de zip Quote
Antoine Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Geplaatst: 9 januari 2013 Sorry, had ik vergeten te zeggen Er zitten een paar bugs in die niet leuk meer zijn, doe maar is een Save en dan leegmaken en dan een Load, wat je dan ziet komt door een vervelend bugje. Waarschijnlijk kan ik die oplossen door de settings anders te doen: de grootte van de velden bijvoorbeeld 12*12 doen. Kan helpen. Maar een zorgvuldig ingedeelde tuin naar de kl*te helpen is ook niet waar ik op zit te wachten... Pfoe, lastig zat! Jullie horen nog meer van me... Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 12 januari 2013 Auteur Geplaatst: 12 januari 2013 Ok, een kleine update: Midas.dll moet er bij worden gegeven, dat wist ik niet omdat Delphi deze automatisch mee-installeerd met de compiler. Dat is dus 1. 2 is dat de datasocket niet goed werkt. Daar moet ik naar kijken. 3 is dat het opslaan met grote velden, geheel fout gaat, de indeling wordt in z'n geheel naar de gallemiese geholpen. En 4 is dat de onderste rij, als deze niet geheel zichtbaar is gestretcht wordt. Dit alles met dank aan een paar testers. Allen dank! Ik ga er mee aan de slag! gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
jeroenm Geplaatst: 25 januari 2013 Geplaatst: 25 januari 2013 Heb ook een mailtje gestuurd, lijkt me leuk om te testen Quote http://www.kinderfilmpjes.net
Schippersvrouw Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Hoe gaat het met het testen van het programma? Zelf helaas door tijdgebrek geen tijd om dat te doen (grrr), maar ben wel nieuwsgierig Quote Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
jasmin Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Ik heb met veel genoegen dit hele topic in 1 ruk doorgelezen. Heel erg leuk initiatief!!! Ik ben geen tester of programmeur... dus aan mij heb je niks op dit gebied, en ik ben volgens mij al te laat voor de tips enzo. Maar toch: Vette Pluim Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
mijnspeeltuin Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Heb net het hele topic doorgelezen. GEWELDIG Anton! Wat een goede actie van je! ben een digibeet dus als tester niets waard of je moet op een computer dummie willen testen Ik sta vooraan om als ie "aan" is er mee aan de slag te gaan.... "leve de vooruitgang!" zei de jonkvrouw uit de middeleeuwen. Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans
Antoine Geplaatst: 13 februari 2013 Auteur Geplaatst: 13 februari 2013 Ik ga er volgende week weer mee verder, ik heb het te druk gewoon met m'n baan... Alsnog probeer ik maart te halen, of misschien april.. Moet hem wel laten testen door Willem IV natuurlijk, dus dat wordt na koningsdag! greetz Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
dennislp Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Te druk? Goed teken toch? Geen haast met deze App, is al mooi genoeg dat hij uberhaubt gemaakt wordt Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Schippersvrouw Geplaatst: 13 februari 2013 Geplaatst: 13 februari 2013 Ik vindt het al super dat je de tijd en moeite erin steekt om een programma voor ons te maken! Dus neem je tijd, het is geen aangenomen werk! Quote Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver!
Antoine Geplaatst: 13 februari 2013 Auteur Geplaatst: 13 februari 2013 Haha, LOL, Nee het is voor het grootste deel belangeloos, voor een deel CV Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
tuinder-teun Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Hallo, Wat een supper dat jij dat maakt!!Ik zou hem graag willen testen. M.v.g.Teun Quote
jeroenm Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Leuk dat dit wordt doorgezet. Ben benieuwd hoe het plannen werkt in dit programma! Echt top dit! Quote http://www.kinderfilmpjes.net
Antoine Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Ik zal een compagnon moeten vinden om het programma te doen laten werken.. Jullie horen meer van me..... gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 20 juli 2013 Auteur Geplaatst: 20 juli 2013 Hallo allemaal, Na veel zoekwerk toch eindelijk een partner gevonden om dit project tot een goed einde te laten brengen. Het is een geweldige programmeur, beter als ik , durf ik te zeggen! Onze applicatie heeft een site, waar alles op wordt bijgehouden. Ik zou zeggen kom een kijkje nemen, er is al 1 screenshot... Het programma draait wel al in principe, maar is nog niet af, zodoende is er nog geen download. We proberen zo spoedig mogelijk de eerste release te lanceren. Tot die tijd? Nog even geduld! http://tuinontwerp-applicatie.webklik.nl/page/homepage En vergeet niet het gastenboek te tekenen... gr Anton en Peter Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.