Patrijs Geplaatst: 9 uren geleden Delen Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Veel leveranciers zijn bij mij in volgorde van eerste oogst: winterpostelein veldsla witlof asperges courgettes tuinbonen Boontjes Tomaat N-Z spinazie pompoenen boerenkool, snijbiet bieten prei en pastinaak Russische bladkool. Je kan alles op zo veel manieren klaarmaken, Google is je vriend en anders goede kookboeken en een kok met fantasie. (Dit jaar geen een keer boerenkoolstamppot gegeten maar net wel pastinaak/boerenkoolsoep op) 9 uren geleden aangepast door Patrijs 3 Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rooie Geplaatst: 8 uren geleden Delen Geplaatst: 8 uren geleden Wij hebben winterharde rucola staan. Kan je van blijven oogsten. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 8 uren geleden Delen Geplaatst: 8 uren geleden Dat is de wilde rucola. Diplotaxis tenuifolia = wilde rucola 3 Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 7 uren geleden Delen Geplaatst: 7 uren geleden Is de uiensoepboom al genoemd? 1 Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rookie Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 7 uren geleden Nee... Wat is dat? Klinkt naar iets dat ik wel wil hebben!😋 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 7 uren geleden Delen Geplaatst: 7 uren geleden Even googlen? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rookie Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 6 uren geleden Goh, dat ik daar nou niet aan gedacht heb... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.