woldistel Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Dat kan op de tablet en telefoon ook. Alleen is het op het telefoonschermpje wel eens lastig om te zien welke selectie je aan het quoten bent 😄  Ziet er zo uit:  2 1 Quote
jantje. Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Wie kan mij helpen of wat advies geven?  Mijn perenboom lijkt niets meer te doen dit jaar. Zou deze overleden zijn?  Gieser wildeman van 75 jaar oud. Hebben wij 5 jaar terug hier laten planten.  Nu hebben wij er 2 staan. De eene zit al vol in het blad en bloesem. De andere heeft nog helemaal niets.  Groetjes jan   Quote
Nieuw Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april @jantje Als de bladeren aanwezig bladeren dan zoude komende jaren aangroeien. Â Denk dat die niet meer leeft. Quote
Nieuw Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Sorry Jorieke en tegelijkertijd bedankt voor je adviezen! Â Het was bedoeld om op de berichten te reageren anders weet niemand waar ik op reageer. Â Ik reageer alleen vanaf de smartphone, zal zeker blijven proberen. 1 Quote
Mai Pensato Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Hier met terugwerkende kracht (vanwege drukte met werk en tuin niet eerder aan toe gekomen) foto´s van de fruitbloesem in mijn tuin.  Platte perzik Prunus persica Saturn in de kas (14 maart):     Kers Prunus avium Lapins (in m'n "fruithal" met glazen overkapping (28 maart):     Perzik Prunus persica Avalon Pride (ook in fruithal, 28 maart):     Peer Pyrus communis Concorde (fruithal een week later 6 april)     Bij de wilde perzik in de kas en de perzik is de vruchtzetting erg goed geweest, bij allebei zal ik vruchten moeten dunnen. De kers heeft echt massaal gezet, bij de peer zijn veel bloemen niet gezet maar er zullen waarschijnlijk meer dan voldoende vruchten overblijven.  Verder hebben ook de witte bes, de vroege en middelvroege rode bes en de braam gebloeid en de blauwe bessen bloeien nu. Maar die zijn wat minder fotogeniek 😊        8 Quote gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Nieuw Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Mai wat een bofkont ben je zeg! Zoveel ruimte dat de bomen als professioneel kersenteelt staan. Quote
Dashbro Geplaatst: 20 april Geplaatst: 20 april Hier aan het genieten van de Rubus Arcticus.  Ik denk dat dit (of een volgende plant...) ook een kamerplant gaat worden. Wat een geur. Heerlijk. 3 Quote
simonvb Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april Op de voorgrond een Nashi, de brem er juist achter en in de achtergrond de bloeiende kersen. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.