Jorieke123 Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem. Routebeschrijving Uitleg: Welkom Iedereen is welkom, om gezellig te komen kletsen, ruilen en eten! Het maakt niet uit hoelang je deel uitmaakt van het forum of hoe actief je bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc. Partners en kinderen zijn ook welkom geef wel even door met hoeveel personen je komt. Mocht je onverwacht niet kunnen komen meld je dan ook even af a.u.b.? Dit vooral ook zodat we rekening kunnen houden met de hoeveelheid eten en drinken? Vergeet niet om aan te geven wat je te eten of te drinken meeneemt, dat kan in dit topic In het najaar hebben we altijd de oogst/zaden tafel heb je wat over of vind je het leuk om te ruilen breng het mee! Zaadjes voor volgend jaar of vaste planten mag natuurlijk ook. Ruillijstjes van verschillende personen zijn ook te vinden hier in het onderwerp Moestuinforumdag 1. Jorieke en Joep moestuinforum.nl/topic/53261-ruillijst-jorieke-april-2025 2. Appelvrouw en haar Lie moestuinforum.nl/topic/53266-mtfd-appelvrouw-12-april-‘25/ 3. Arja en BJ moestuinforum.nl/topic/53257-ruillijst-arja-12-april-2025/ 4. Tanja65 en cobro60 moestuinforum.nl/topic/52820-ruillijst-tanja-mtfd-12-april-2025/ 5. Jootje en haar verkering moestuinforum.nl/topic/54257-jootje’s-zaaisels/ 6. Wortel +1 moestuinforum.nl/topic/53259-wortels-2025-voorjaarslijst/ 7. bonnie f + Klavertjevier moestuinforum.nl/topic/53384-lijssie-van-bonnie-f-ik-wil-evt-bestelling-halen-bij-vd-wal-2025/ 8. Rookie + 'hubbie' moestuinforum.nl/topic/53284-ruillijst-rookie/ 9. Bouwvrouwe moestuinforum.nl/topic/53369-ruillijst-mtfd-2025-bouwvrouwe-eline/ 10. Goldfish + Mevr. Groen moestuinforum.nl/topic/53373-goldfish-mevrouw-groen-ruilen-in-het-voorjaar-moet-je-doen-2025 11. Lia moestuinforum.nl/topic/53575-ruillijstje-lia56/ 12. ACpronk moestuinforum.nl/topic/53283-ruillijst-acpronk-12-april-2025/ 13. Gitta moestuinforum.nl/topic/53290-ruillijst-gitta-12-april-2025/ 14. Yuras 12.04.2025. Lijstje van Yuras - Moestuinforum dag - Moestuin Forum 15. Henkg moestuinforum.nl/topic/53802-ruillijst-henkg-mtfd-12-april-2025/ 16. BertM / BertMu 17. Marja + Arno Ruil en wensenlijst Marja - Moestuinforum dag - Moestuin Forum 18. Oudholland (+ Marloes) moestuinforum.nl/topic/54232-ruillijst-oudholland-2025/ 19. Stan W 20. Ciska en Sije moestuinforum.nl/topic/54229-ruillijstje-ciska-12-april-2025/ 21. Coralien 22. Claudy moestuinforum.nl/topic/54526-ruillijst-claudy-april-2025/ 23. Anna3 en Peter 1 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Ik kom met Lie! 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Ik kom met BJ! 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari (aangepast) Wij zijn er ook! @cobro60 en ik. 6 februari aangepast door Tanja65 4 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Ik kom ook! Mét mijn verkering, maar die gaat wat anders doen! 😊 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 6 februari Delen Geplaatst: 6 februari Ik kom, met of zonder partner. Kweenognie. 4 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wortel Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Jazeker, +1 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rookie Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Ik kom ook en hubbie komt gezellig mee. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gitta Geplaatst: 7 februari Delen Geplaatst: 7 februari Ik kom, maar ik weet nog niet of man en kids meekomen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Goldfish Geplaatst: 8 februari Delen Geplaatst: 8 februari Ik kom met @Mevrouw Groen 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bouwvrouwe Geplaatst: 12 februari Delen Geplaatst: 12 februari Ik hoop ook weer eens te kunnen komen, denk dat ik zonder aanhang kom. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Ik probeer te komen maar weet t nog niet zeker Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
acpronk Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Waarschijnlijk kom ik wel, maar weet nog niet met wie en of ik met iemand mee ga, of dat ik anderen meeneem. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gitta Geplaatst: 13 februari Delen Geplaatst: 13 februari Ik kom hoogst waarschijnlijk alleen. Mijn man wil niet mee en de kids waren ook niet heel erg enthousiast om mee te gaan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 24 februari Delen Geplaatst: 24 februari Ik kom en acpronk rijdt gezellig mee 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Yuras Geplaatst: 4 maart Delen Geplaatst: 4 maart OVB ik ben ook van plan naar Zelhem te komen... Ruillijst komt met beetje tomaten plantjes.... 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
henkg Geplaatst: 6 maart Delen Geplaatst: 6 maart Ja, ook ik meld mij aan. 5 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast bertMu Geplaatst: 7 maart Delen Geplaatst: 7 maart Ook ik wil me aanmelden. p Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarjaP Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Ik ga komen en mijn lief Arno komt mee 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Goldfish Geplaatst: 11 maart Delen Geplaatst: 11 maart Leuk dat er dit voorjaar weer een mooie mix ontstaat van nieuwe bezoekers, incidentele gasten, frequent flyers en moestuinforummeubelstukken! 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 12 maart Delen Geplaatst: 12 maart (aangepast) Meubelstukken😱Dan zijn Lie en ik toch echt flyers 12 maart aangepast door appelvrouw 7 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Oudholland Geplaatst: 14 maart Delen Geplaatst: 14 maart Wij (Rob en Marloes) zijn er ook weer bij! 5 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan W Geplaatst: 18 maart Delen Geplaatst: 18 maart Bij deze wil ik mijzelf ook graag aanmelden. Ruillijst geen, wel weer Ribes stekken in de aanbieding. Pink Champagne (roze aalbes) , Witte Hollander (witte aalbes) , Titania, Triton, Tsema en Öjebyn (zwarte bes). Deze zijn al gesnoeid om vertakkingen te forceren. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 18 maart Delen Geplaatst: 18 maart Top @Stan W. Je vraagt dan geld voor de bessen? Ik weet niet of je een eigen topic aanmaakt, ik wil wel een roze champagne. Ik heb nog een stuk of 6 van die smalle hoge potten voor je. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Stan W Geplaatst: 19 maart Delen Geplaatst: 19 maart Geld mag, liever iets leuks in ruil. Op marktplaats vraag ik er meer voor dan goed zou voelen tijdens een moestuinforumdag. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.