Ga naar inhoud

Tatsoi, kan ik dat nu nog zaaien

Petrasmoestuin

Aanbevolen berichten

Ik heb het net eergisteren gezaaid.

Ik lees overal dat het vorst kan doorstaan, dat het snel groeit en dat het laat in het jaar zelfs nog beter smaakt.

Valt bij mij onder de categorie "niet geschoten"...

aangepast door Rookie
  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Zou het ook kunnen zonder voorzaaien denk je? Heb je dat weleens geprobeerd? Het is nu wel heel erg vies weer natuurlijk.
ik heb ze net binnen, heel snel, want ik heb ze woensdag besteld. Zo fijn die fa waar ik bestel (Samenhaus in Duitsland).

20240927_181920.jpg

aangepast door Petrasmoestuin
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Arja zei:

Paksoi hoef je niet voor te zaaien. 

Nee normaal niet, maar @Vrouwholle heeft dit ws gedaan omdat het nu kouder weer is en normaal kun je het t/m augustus buiten zaaien. Zij doet dit om te zien of het daadwerkelijk opkomt, maar het kan zijn dat zij het ook al geprobeerd heeft om het direct buiten te zaaien in september/oktober en dat het niet goed ging. Vandaar mijn vraag.

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

image.jpeg.13f367a1ae54e7ad86e262634e472451.jpeg

Ik vermoed dat dit komt door  een automatische  orientatie ( stomme Ai ?) in het gebruikte forum format. Ik loop er soms ook tegen aan, identieke gekopieerde foto van jou geeft hier als kopie lokaal juiste orientatie maar weer  omgekeerd als ik hem opnieuw post, geef ik wat vals blauw bovenaan om het automatisme te misleiden

gaat de orientatie goed.

20240927_181920.jpg.762e62.jpg.6c29a0947a325ab4f2c2232f4aab8f3d.jpg

aangepast door redzebra
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...