MeanGreenUnseen Geplaatst: 24 september Share Geplaatst: 24 september (aangepast) Goedenavond, Voor een nieuw project ben ik op zoek naar druiven stekken, zo veel mogelijk. Ik ben op zoek naar de volgende druivenrassen: Fujiminori Pione Kyoho Jupiter Alvast bedankt MGU 24 september aangepast door MeanGreenUnseen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
acpronk Geplaatst: 24 september Share Geplaatst: 24 september Ik wens je veel succes! Het zijn niet bepaald gangbare rassen. En wat ben je er mee van plan? En kun je ook meer over jezelf vertellen? 2 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MeanGreenUnseen Geplaatst: 25 september Auteur Share Geplaatst: 25 september Bedankt voor je reactie @acpronk Mijn naam is Roël, Ik ben een kweker van bijzonder fruit. Ik wil de stekken graag hebben om mijn collectie uit te breiden. Ik ben sinds kort de overstap aan het maken van moestuinier naar prof kweker. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
fre3ke Geplaatst: 25 september Share Geplaatst: 25 september @MeanGreenUnseen ik heb de Kyoho voor je, een hele druivelaar die ik wegdoe want ik heb er twee en ben niet heel tevreden ermee. Wel zelf komen uitgraven. Stuur maar een PM. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 26 september Share Geplaatst: 26 september (aangepast) @MeanGreenUnseen, dit is niet helemaal hoe een forum werkt. Je komt via de achterdeur binnen stampen en begint direct om stekken te schooien. Dat wordt bij een hobbyist/particulier al niet niet netjes gevonden maar als je de professionele kant op wil kan dat al helemaal niet. Wat beter werkt is eerst je kennis delen en dan pas om stekken vragen. Geef meer dan je neemt. Hier is de voordeur te vinden mocht je een nieuwe poging willen doen: https://www.moestuinforum.nl/forum/5-voordeur/ 26 september aangepast door loes 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Roland Geplaatst: 26 september Share Geplaatst: 26 september @fre3ke Wat vindt je tegen vallen aan dit ras? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MeanGreenUnseen Geplaatst: 27 september Auteur Share Geplaatst: 27 september @loes Dank voor je bericht. Ik heb mij zojuist even voorgesteld. Binnen stampen en schooien zijn vrij sterke termen en naar mijn mening onnodig. In mijn enthousiasme stelde ik enkel een vraag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 27 september Share Geplaatst: 27 september (aangepast) Het was niet gewoon een vraag maar een vraag om zoveel mogelijk stekken, dat is een groot verschil. Binnenstappen en schooien zijn sterke termen maar dat is helaas wel hoe het overkomt. Je bent namelijk niet de eerste en zal vast niet de laatste zijn. Moestuinders zijn vrijgevig maar meestal zien we mensen die direct om spullen vragen niet meer terug en dat geeft te denken. Even voor het idee: Als in je eigen huis een wildvreemde via de achterdeur binnen komt en vanuit het niets vraagt om zo veel mogelijk druivenstekken. Zou je dan raar opkijken? Sociale normen gelden ook online. 27 september aangepast door loes 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 27 september Share Geplaatst: 27 september 40 minuten geleden, MeanGreenUnseen zei: stampen en schooien zijn vrij sterke termen Ja dat is wel waar maar ik begrijp Loes wel want het gebeurd gewoon vaker. Dus we zijn een beetje achterdochtig of iets geïrriteerd als iemand meteen begint te vragen of meteen iets wil verkopen zonder iets over zichzelf te vertellen of actief mee te doen aan t forum. Zeker als het woord proffesioneel dan nog valt. Ik zag je voorstel topic, leuk dat je zoveel projecten hebt, je vind hier wel mensen die ook gedreven zijn in speciale teelt. 5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MeanGreenUnseen Geplaatst: 27 september Auteur Share Geplaatst: 27 september @loes Duidelijk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
fre3ke Geplaatst: 1 oktober Share Geplaatst: 1 oktober (aangepast) On 9/26/2024 at 11:43 PM, Roland said: Wat vindt je tegen vallen aan dit ras? Smaak, late rijping, gedoe met pellen van de druiven, want de schil is vies. De gepelde druif is wel heel mooi om te zien, ik vermoed dat dat een reden is dat ze toch populair zijn. 1 oktober aangepast door fre3ke 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.