Kenneth Geplaatst: 28 augustus Share Geplaatst: 28 augustus Ik heb een blauwe pruim. Dit jaar voor het eerst een paar pruimen maar ze groeien niet? Iemand een idee Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
acpronk Geplaatst: 28 augustus Share Geplaatst: 28 augustus Nee helaas, we hebben veel te weinig info. Groeit bijvoorbeeld de plant niet, of de vruchten? Wat is het ras, en zo voorts. Heb je foto's? En kun je jezelf eerst voorstellen voordat je van alles vraagt? 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kenneth Geplaatst: 29 augustus Auteur Share Geplaatst: 29 augustus Ok nou ik ben dus Kenneth 54jr. Sinds kort begonnen met fruitboompjes en moestuintje. Helaas niet de groene vingers geërfd van mijn vader. Vandaar dat ik ging zoeken en hierop uitkwam. Wil je meer over mij weten vraag maar raak. Ik denk dat we een opal patio ofzo hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.