naomi25 Geplaatst: 24 juni Share Geplaatst: 24 juni Goedendag! Ik heb vandaag gegalvaniseerde kweekbakken gekocht, waar ik heel blij mee ben. Ik wil ze graag in een soort rek boven elkaar maken en daar mijn zaailingen in laten opgroeien. Alleen nu zijn de bakken een stuk zwaarder dan ik dacht. Dus vroeg ik me af of iemand de bakken herkent en weet waar ze normaal in horen. Ik dacht eerst in een Deense kar, maar dat lijkt toch van niet. Iemand tips? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
naomi25 Geplaatst: 24 juni Auteur Share Geplaatst: 24 juni De bakken zijn ongeveer 130 x 52. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gitta Geplaatst: zaterdag om 16:51 Share Geplaatst: zaterdag om 16:51 Ik herken ze niet. Heb je nog een oplossing gevonden voor de kweekbakken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eduro Geplaatst: dinsdag om 07:34 Share Geplaatst: dinsdag om 07:34 die bakken passen waarschijnlijk in een deense kar ook wel ce kar genoemd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.