Ga naar inhoud

Wat is het verschil tussen courgette en pompoen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bedankt! Het blijft dus spannend en blijkbaar maakt het eigenlijk niet uit, allen kunnen klimmen en allen kunnen kruipen. Komkommer kan als soep en pompoen kan vast ook wel ook rauw. (grapje)

• 2 years later...
Geplaatst:

Ik kwam hier kijken voor de verschillen tussen pompoen en courgette. Ik heb een lading pompoenen gezaaid, maar ik krijg het idee dat het courgettes zijn, omdat ze niet rankend zijn. Maar ik begrijp dat dit niet ook niet alles zegt.Kan het kwaad als je de vruchten door de war haalt ? Is misschien een hele domme vraag.

Geplaatst:
Ik kwam hier kijken voor de verschillen tussen pompoen en courgette. Ik heb een lading pompoenen gezaaid, maar ik krijg het idee dat het courgettes zijn, omdat ze niet rankend zijn. Maar ik begrijp dat dit niet ook niet alles zegt.Kan het kwaad als je de vruchten door de war haalt ? Is misschien een hele domme vraag.

Je hebt ook niet-rankende pompoenen. Een foto van je planten zou daarom wel helpen om je vraag te beantwoorden.

Geplaatst:
image66451470173672.jpgCourgettes heb je ook in rankende vorm. Nooit geweten totdat ik dit jaar de "snake" variant heb gezaaid, naast de andere prachtige modelletjes.

Diegene die veel heeft, kan ook veel uitdelen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...