Siti Geplaatst: 9 mei 2014 Geplaatst: 9 mei 2014 Bedankt! Het blijft dus spannend en blijkbaar maakt het eigenlijk niet uit, allen kunnen klimmen en allen kunnen kruipen. Komkommer kan als soep en pompoen kan vast ook wel ook rauw. (grapje) Quote
Roseapple Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Ik kwam hier kijken voor de verschillen tussen pompoen en courgette. Ik heb een lading pompoenen gezaaid, maar ik krijg het idee dat het courgettes zijn, omdat ze niet rankend zijn. Maar ik begrijp dat dit niet ook niet alles zegt.Kan het kwaad als je de vruchten door de war haalt ? Is misschien een hele domme vraag. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Nou, een courgette eet je liefst zo jong/klein mogelijk, een pompoen wil je helemaal laten rijpen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Roseapple Geplaatst: 27 juli 2016 Geplaatst: 27 juli 2016 Maar dan is het verschil aan de binnenkant zichtbaar toch? Dat lijkt me dan de meest handige manier. Quote
bassie76 Geplaatst: 28 juli 2016 Geplaatst: 28 juli 2016 Ik kwam hier kijken voor de verschillen tussen pompoen en courgette. Ik heb een lading pompoenen gezaaid, maar ik krijg het idee dat het courgettes zijn, omdat ze niet rankend zijn. Maar ik begrijp dat dit niet ook niet alles zegt.Kan het kwaad als je de vruchten door de war haalt ? Is misschien een hele domme vraag.Je hebt ook niet-rankende pompoenen. Een foto van je planten zou daarom wel helpen om je vraag te beantwoorden. Quote
Look Geplaatst: 2 augustus 2016 Geplaatst: 2 augustus 2016 Courgettes heb je ook in rankende vorm. Nooit geweten totdat ik dit jaar de "snake" variant heb gezaaid, naast de andere prachtige modelletjes. Quote Diegene die veel heeft, kan ook veel uitdelen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.