Hennie54 Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 Hennie54 hier. Gepensioneerd, 70 jaar. Moestuin onder aan de dijk tussen Gorinchem en Arkel. Ik probeer alles zo natuurlijk mogelijk te doen. Anders gezegd, ik rotzooi maar wat aan. De helft van wat ik doe mislukt. Niet erg, want de andere helft lukt wel. Bovendien vind ik het lekker buiten bezig zijn veel belangrijker dan de opbrengst. 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 Hoi @Hennie54, welkom. Zoals jij doen wij het ook - weinig systematisch en er mislukt best ook veel. Maar zoveel pret! Veel plezier hier op het forum en in je tuin! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 Welkom en heel veel plezier op t forum Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mevrouw Groen Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 Heel veel plezier op het forum! Mooi plekje heb je! Mijn ouders hebben aan de dijk gewoond in Kedichem dus niet een geheel onbekende omgeving. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
G. B. Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 Welkom, mooie tuin heb je! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 16 april 2024 Share Geplaatst: 16 april 2024 Welkom hier Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 16 april 2024 Share Geplaatst: 16 april 2024 Welkom en heel veel plezier gewenst! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
esmee Geplaatst: 16 april 2024 Share Geplaatst: 16 april 2024 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.