henkg Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 In dit topic kun je je vragen en / of antwoorden kwijt Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 (aangepast) Ik heb alvast een vraag aan de gulle gever van de kamille (op de weggeeftafel). @Lia56 meen ik? Weet je misschien welke soort het is, de ‘echte’ of een andere? Ze lijken allemaal op elkaar. 14 april 2024 aangepast door Tanja65 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 Potje zonder label van de weggeef tafel. Wie weet wat het is? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 Kamille kwam van mij, Tanja. Ik zal eind van de week thuis even kijken water op het zakje staat. Ik heb hem voor thee. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 14 april 2024 Share Geplaatst: 14 april 2024 Ja, dat zal ongetwijfeld lekker zijn, ik ben ook gek op kamillethee dus ik hoop dat hij hier aanslaat! Maar ik probeer ook een soort medicinale kruidentuin op te bouwen, net gestart hoor, klinkt gewichtiger dan het nu nog is. Maar je moet ergens beginnen. Vandaar de vraag welke het is. Internet is weinig helpend met dezelfde namen voor verschillende soorten en omgekeerd. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 15 april 2024 Share Geplaatst: 15 april 2024 Tanja komkommer 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 15 april 2024 Share Geplaatst: 15 april 2024 Tnx @angela. Mjam. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 17 april 2024 Share Geplaatst: 17 april 2024 @Oudholland ze wortelen inderdaad snel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 17 april 2024 Share Geplaatst: 17 april 2024 @Goldfish Hoera, het is eindelijk gelukt met de sierkweeën! En kijk ze eens shinen (zoekplaatje). 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2024 Share Geplaatst: 19 april 2024 Echt niemand mist dit mandje? Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 19 april 2024 Share Geplaatst: 19 april 2024 On 4/17/2024 at 2:34 PM, Arja said: @Goldfish Hoera, het is eindelijk gelukt met de sierkweeën! En kijk ze eens shinen (zoekplaatje). Wat een heerlijke grote tuin! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 21 april 2024 Share Geplaatst: 21 april 2024 Van wie kwamen die prachtige kalkoeneneieren ook alweer? Ik ga ze vanavond slachten 😋 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 21 april 2024 Share Geplaatst: 21 april 2024 Van mij:-). wat ga je er van maken? 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 21 april 2024 Share Geplaatst: 21 april 2024 Vrij simpel gebakken ei, op een zelfgebakken zuurdesemboterham, met wat Emmentaler uit de supermarkt eronder en paprikapoeder van de moeder van Mellie er bovenop. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 21 april 2024 Share Geplaatst: 21 april 2024 (aangepast) Op 19-4-2024 om 16:30, Jorieke123 zei: Echt niemand mist dit mandje? dit is toch wel heel erg mysterieus 😳😳😳 21 april 2024 aangepast door Nasuada Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 25 april 2024 Share Geplaatst: 25 april 2024 @bonnie f ik kreeg dacht ik van jou een laag bakje met wat zaailingen. Er waren ook andijvie maar ook zaailingen met paarsige steeltjes. Ik had begrepen iets van mizuna oid maar dat is het niet? Kan het koolrabi zijn? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 26 april 2024 Share Geplaatst: 26 april 2024 Het is mosterdsla. Ik zal het zakje erbij pakken als ik thuis ben. Het is erg lekker maar de plantjes vinden het nog erg koud buiten. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 27 april 2024 Share Geplaatst: 27 april 2024 @appelvrouw . Flut je hebt gelijk. Ik heb de kroppen door de sla gegooid. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 27 april 2024 Share Geplaatst: 27 april 2024 De gekregen vlinder en de wilg met gele bast(?) beginnen mooi te wortelen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 27 april 2024 Share Geplaatst: 27 april 2024 1 uur geleden, bonnie f zei: Flut Nou volgens mij heb ik een mooi hoekje met verschillend groen👍. Als het goed aangeslagen is maak ik er nog wel een foto. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 4 mei 2024 Share Geplaatst: 4 mei 2024 @Nasuada je kaarsenring is vol in gebruik genomen Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 4 mei 2024 Share Geplaatst: 4 mei 2024 Haha mooi, het is zo’n gezellig sfeervol ding. Geniet ervan. in de winter kaarsjes in de zomer kan het ook dienst doen al vaasje voor bloemen! Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 22 september 2024 Share Geplaatst: 22 september 2024 Van Arja kreeg ik in het voorjaar een tomatenplantje met bont gekleurd blad. Dat plantje groeide, en groeide, gaf de eerste en ook de laatste tomaatjes. Een onooglijk ding, waar steeds veel bruin blad afgehaald moet worden, maar blijft tomaatjes geven. alle tomatenplanten zijn al een week of wat uit de kas, maar die van Arja staat er nog! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 22 september 2024 Share Geplaatst: 22 september 2024 Geweldig! Leuk om te zien, ik heb ze zelf vroegtijdig moeten ruimen. Het zaad kwam trouwens van @acpronk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 25 september 2024 Share Geplaatst: 25 september 2024 Hoe is het trouwens afgelopen met de tomaten die ik heb weggegeven aan iedereen? Ik heb zelf van de week nog 2 tomaten daarvan geoogst zitten op dit moment in de pan met andere soorten Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.