De Biologische Tuinwereld Geplaatst: 24 maart 2024 Share Geplaatst: 24 maart 2024 (aangepast) Stel hier je vragen over een biologische moestuin. En deel hier je ervaringen 24 maart 2024 aangepast door De Biologische Tuinwereld Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
De Biologische Tuinwereld Geplaatst: 24 maart 2024 Auteur Share Geplaatst: 24 maart 2024 (aangepast) Hoi ik heb zelf een biologische moestuin waar ik veel in bezig ben En veel ervaring in heb opgedaan. Ik hoop dat ik nog meer mensen enthousiast kan maken om ook te beginnen met een biologische moestuin. 24 maart 2024 aangepast door De Biologische Tuinwereld Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
woldistel Geplaatst: 24 maart 2024 Share Geplaatst: 24 maart 2024 Ik zie dat je je post inmiddels al hebt aangepast. De link naar de webshop is weg. De meeste mensen op dit forum kweken al min of meer bio, sommige niet, maar dat maakt hier niet uit. Al met al ook al aardig wat jaren ervaring. Niettemin van harte welkom 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.