angela Geplaatst: 24 maart 2024 Auteur Share Geplaatst: 24 maart 2024 Top! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 27 maart 2024 Share Geplaatst: 27 maart 2024 Ik neem iets zoets mee een taart of cupcakes of zo. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 27 maart 2024 Auteur Share Geplaatst: 27 maart 2024 Dus geen sinaasappel cake die je had door gegeven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 27 maart 2024 Share Geplaatst: 27 maart 2024 Ja, eigenlijk was ik wel benieuwd naar die  sinaasappelcake! 😋 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 29 maart 2024 Share Geplaatst: 29 maart 2024 Sorry, dan toch de sinasappelcake😂 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 29 maart 2024 Auteur Share Geplaatst: 29 maart 2024 Maakt niet uit hoor Nas wat jij wil. Zoet kom goed uit vooral omdat je wat later bent. Kijk maar 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2024 Share Geplaatst: 30 maart 2024 Zal ik dan voor iets hartigs gaan? Ik moet er nog even op studeren want mijn nieuwe oven is een aanfluiting als oven helaas. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 30 maart 2024 Auteur Share Geplaatst: 30 maart 2024 Ja hoor is prima. Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 3 april 2024 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2024 Zijn er nog mensen die al weten wat ze mee brengen voor de lekkere trek? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 3 april 2024 Share Geplaatst: 3 april 2024 Voor de volledigheid: ik breng mee: - bananencake en sap en hamburgerbroodjes en ketchup. - broodje en pakken koffie voor Jorieke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 3 april 2024 Share Geplaatst: 3 april 2024 Op 25-2-2024 om 21:08, angela zei: Hey Tanja Jorieke en ik hebben het er even over gehad en al is soep wel lekker als het koud is het is iedere keer een beetje een gedoe. Vandaar dat we hadden bedacht het deze keer een keer niet te doen.  Mocht het die dag echt koud of nat worden wat we niet hopen kunnen we er nog even naar kijken.  Heb je toevallig een alternatief? We verzinnen wel wat anders. Wat denk je van een witlofsalade? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 3 april 2024 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2024 Prima hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 6 april 2024 Auteur Share Geplaatst: 6 april 2024 Volgende week zaterdag is het zo ver! Zijn er nog meer mensen die hebben bedacht wat ze mee gaan brengen? Â 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Arja Geplaatst: 6 april 2024 Share Geplaatst: 6 april 2024 Er worden voorbereidingen getroffen   Tanja, kun jij aangeven wat er nog nodig / wenselijk is? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarjaP Geplaatst: 7 april 2024 Share Geplaatst: 7 april 2024 O wat lees ik; allemaal lekkere dingen langs komen. Ik ben afwezig dit jaar zit op Vlieland wat natuurlijk ook niet verkeerd is. Volgende jaar hoop ik er zeker bij te zijn. jullie allemaal heel veel plezier. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 8 april 2024 Auteur Share Geplaatst: 8 april 2024 UP! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2024 Share Geplaatst: 8 april 2024 Het ziet er (voor nu) naar uit dat het best warm gaat worden zaterdag! Misschien is er nog meer drinken nodig? Sap of ijsthee ofzo. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 8 april 2024 Share Geplaatst: 8 april 2024 Ik zal een fles ijsthee meenemen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Anna3 Geplaatst: 8 april 2024 Share Geplaatst: 8 april 2024 Ik bedenk last minute wat ik nog kan maken. Beetje drukke week.. Ik kan sowieso een fles licht bruisend water meenemen waar siroop door kan, dan heb je net dubbelfris maar dan beter denk ik 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 8 april 2024 Share Geplaatst: 8 april 2024 Is het een idee dat ik ipv ijsthee( er is al veel frissigs zie ik) wat o% biertjes meeneem? Verder neem ik een zak Dorito’s mee en een quiche 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 8 april 2024 Auteur Share Geplaatst: 8 april 2024 Goed idee. Had het eigenlijk al willen vragen van de 0 % Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 8 april 2024 Share Geplaatst: 8 april 2024 Dan doe ik dat! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Oudholland Geplaatst: 8 april 2024 Share Geplaatst: 8 april 2024 Omdat we zojuist pas beslist hebben om toch te komen, even makkelijk: waar is er nog behoefte aan dat wij meebrengen?  Quote Oudholland  Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 9 april 2024 Auteur Share Geplaatst: 9 april 2024 Cake of taart? Frisdrank? Â Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Oudholland Geplaatst: 9 april 2024 Share Geplaatst: 9 april 2024 3 uren geleden, angela zei: Cake of taart? Dan brengen wij nog een cake mee Quote Oudholland  Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.