Cactusje Geplaatst: 29 januari 2024 Share Geplaatst: 29 januari 2024 (aangepast) Hallo allemaal deze zomer hebben wij een huis gekocht waardoor we direct een volwaardige moestuin tot onze beschikking hebben gekregen. Nu het terug warmer begint te worden en de dagen langer zijn, begint het toch te kriebelen om deze op een goede manier te beheren/onderhouden. We hebben een serre van 12m2, 5m2 koude bakken en dan nog een 70m2 “volle grond” waarvoor we aan het kijken voor een square foot gardening systeem zodat het overzichtelijk blijft naar onderhoud toe. update: nu ik eraan begonnen ben durf ik er wel een foto bij te zetten tips altijd welkom. groene groetjes! 10 februari 2024 aangepast door Cactusje 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Moestuinpassie Geplaatst: 31 januari 2024 Share Geplaatst: 31 januari 2024 Welkom! Wat leuk cactusje, ik moestuinier ook volgens het principe van sqaure foot gardening. Je zou ook eens makkelijke moestuin kunnen bekijken, die volgen ook dat principe. Die hebben een handige app. Veel plezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 4 februari 2024 Share Geplaatst: 4 februari 2024 Welkom, veel plezier met het moestuin avontuur. Hier vind je genoeg inspiratie. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cactusje Geplaatst: 10 februari 2024 Auteur Share Geplaatst: 10 februari 2024 Een paar foto’s erbij 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 11 februari 2024 Share Geplaatst: 11 februari 2024 Welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lia56 Geplaatst: 12 februari 2024 Share Geplaatst: 12 februari 2024 Veel geluk met je nieuwe huis en tuin Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2024 Share Geplaatst: 27 februari 2024 Welkom! Een fijne lap zie ik, veel moestuin plezier gewenst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 29 februari 2024 Share Geplaatst: 29 februari 2024 Veel plezier gewenst! Ziet er heerlijk ruim uit. Groene groetjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.